wtorek, 5 lutego 2013

Co nowego u chłopaków...

Jooooł ludzie. Co u was za oknem ? U mnie pada i grzmi. No i od czasu do czasu wyłączają prąd. Nie chce mi sie marnować mojego cennego czasu na wywody o pogodzie. Uczyłam sie dzisiaj na geo i historie. Mój tata był w szoku. xD

Nadal nie jestem pewna co Zayn zrobił sobie w ręke. Ale istnieje pewna teoria, która mówi o tym że strzaskał ja sobie jeżdżąc na deskorolce i robiąc popisowe numery.

W poniedziałek chłopcy znowu mieli próby do trasy. Tylko Niall wyszedł do fanów żeby się z nimi przywitać i rozdać parę autografów. Fanki powiedziały że był słodki i dawał buziaka w policzek praktycznie każdej, która o to poprosiła. A jak do nich wyszedł zaśpiewał : " I see you baby, shaking that ass " .






A tu jest filmik w którym Niall tak fajnie mówi ;
http://twitter.yfrog.com/1ntfcotrhsbfyouwjlqmppsqz



Hazza był sobie w poniedziałek w taksówce z Fran Cutler.Jest ona jego koleżanką i była u niego na urodzinach.





Do internetu wciekła oficjalna wersja piosenki  " One Way or Another ", kto chce posłuchać klika Kliiiiikkkk

Zayn spędził wczorajszy dzień z kumplami. Jedli sb jedzenie i wgl. A tu pod spodem podam wam ich TT ;

 * WaleedQadar
 * AnthonyRiach
 * DannyRiach


Nowe zdjecie chłopców z sesji ;


Teraz opisze wszystko w podpunktach bo nie mam siły szczegółowo sie rozpisywać.

1. Niall wstał dziś wcześniej i poszedł do McDonaldu.

2. Prawdopodobnie Liam i Louis będą grać na pianinie podczas trasy koncertowej.

3. Ruth - siostra Liama - idzie dziś na koncert Little Mix.

4. Kalendarz chłopców jest najlepiej sprzedającym się kalendarzem w historii.




Awww Zayn jak ładnie wyszedłeś na tym zdjęciu. ♥

5. Zayn follownoł dziś dwie fanki, a Hazza jedną, która wczoraj do niego napisała.

6. Nowe zdjęcie Perrie ;


7. Wczoraj stylistki, starały się dobrać stroje dla chłopców na trase koncertową.

8. Niall kocha oglądać filmiki nagrane przez fanki, nazywają się one " Flashmob ", kto chętny żeby obejrzeć klika ;


9. Nick dziś tweetnął ; " DZIEŃ DOBRY " a była 5.41, a Niall to skomentował w następujący sposób ; " Jak ty to robisz Grimmy ? Wstałem godzinę temu i nie jestem wstanie funkcjonować. "

10. Zdjęcie dodane przez Nialla dwa dni temu ;


11. Z TT Danielle ;



Jakie to słodkiee ♥

12. Zayn był w niedziele na koncercie Little Mix, na którym krzyczał " I love you Perrie." ♥







A tu mama Zayn'a i Pezz ;



13. Na przyjęciu Harrego było 39 znajomych. Zamawiali oni dużo napojów alkoholowych. Przyjęcie kosztowało około 6,000 funtów i zakończyło się o szóstej rano. Podziwiam Nialla że był wstanie wstać na próby. Pamiętacie tą striptizerkę ? Jej celem było zawstydzenie Harrego.

14. Chłopców obserwuje ;

 * Harrego ; 10.667.420
 * Nialla ; 9.620.061
 * Louisa ; 8.869.270
 * Liama ; 8.846.212
 * Zayna ; 7.959.453

15. Single Kiss You ;



Na sam koniec mam dla was zdjęcie słodziaśnnego Nialla ;


Nie wiem jak wy ale ja mdleje ♥ 

No to dozobaczenia jutro. ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz