sobota, 9 lutego 2013

All : ))

Heeeeejka miśki ♥

Jejka jak mnie tu dawno nie było o.O Mój Internet mi na to nie pozwalał. Przeeeeepraszam was bardzo za to :D

Teeraz do rzeczy :

-Podpisana przez Nialla gitara, którą oddał na licytacje poszła za €10,500, pieniądze zostały przeznaczone na organizacje LARCC (wspiera emocjonalnie i psychicznie ludzi chorych na raka) 1DPL



- Krótki wywiad z Harrym.
 
"Moim najbardziej romantycznym momentem było..."

Harry: Zaplanowałem dużo świec w parku na małym moście nad strumieniem niedaleko domu dziewczyny

Dziennikarz: Aww jak słodko

Harry: Ułożyłem wszystkie świece na moście, a potem kazałem jej przyjść do parku, ale powiedziała nie, bo jest zbyt ciemno.

Dziennikarz: Głupia s*ka!

Harry: W końcu powiedziała, że nie wychodzi więc wszystko poszło na marne. Nigdy o tym nie mówiłem ponieważ ta dziewczyna nigdy nie przyszła i ja nigdy nie powiedziałem jej o tym co zrobiłem.

Dziennikarz: Założę się, że teraz czuje się głupio ! 1DPL

Smuutno ; c  Dziewczyna nw co straciła . 

-" Teraz staliśmy się dosłownie jak bracia" - Niall ( w zwiastunie 1D3D Movie)


- "Wyjeżdża na tak długo... Już nawet nie wiem gdzie jest" - Karen, mama Liam'a w zwiastunie 1D3D Movie


 Nw jak wy ale ja już się nie mogę doczekać premiery ♥ 

-#niepotwierdzone
W internecie pojawiły się pierwsze przewidziane daty premier 1D3D Movie poszczególnych krajach:
23 sierpnia - UK, Irlandia
30 sierpnia - USA, Kanada
5 września - Australia
14 listopada - Niemcy
28 listopada - Holandia
4 grudnia - Francja
5 grudnia - Dania
o Polsce jeszcze nic nie wiadomo.1DPL

-Harry i Niall wczoraj :



- Niall oglądał  This Morning, napisał, że dziewczyna w programie jest piękna. Nazywa się Rachel Shenton. Ekipa z This Morning zobaczyła jego tweet i dodała to zdjęcie Rachel: Kliiik. na co Niall odpowiedział zdjęciem:

PS. Ona jest mężatką : ) No i całe szczęście : D



 Horan zabijasz  ! ♥


-Nowe zdjęcie z sesji dla TV Magazine



Jaaaaaakie słodziaki ♥ 


-PIERWSZY ZWIASTUN FILMU 1D W 3D !
----> Aaaaaa ! 

Zayn i Perrie  w Zoo Knowsley Safari Park w Liverpool

 Słoooodka z nich parka ♥ 

-Harry był wczoraj  na koncercie zespołu Hurts : D


-Ciocia Zayn'a dodała to zdjęcie na instagrama, Zayn z kuzynami 07.02.13



- Hahahahhahaha właśnie przeczytałam, że Zayn opuszcza One Direction xd Too się uśmiałam ; d 

Nie wieeerzecie w to bo to jest jakaś totalna bzdura, Malik zostaje z nami  ♥

Na dzisiaj koniec jeśli mi się uda wstawię coś wieeeczorem.
Paaaaaaa kochani ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz