czwartek, 21 lutego 2013

One Way Or Another



Nooo więc na początek dałam wam ten wspaniały filmik żebyście w spokoju mogły dednąć. ... Jprdl, wgl  nie mam słów żeby opisać jakie to zajebiste ! ;o
Leje z Nialla pod prysznicem i w wannie. Jeszcze to przebudzenie Zayna, a potem Liaaam, Louis i Hazza z uszami ♥  Teraz cała moja familia słucha One way or another I’m gonna find ya I’m gonna getcha getcha getcha getcha ♥ Luuuubie to.

Normalnie ja dzisiaj z emocji nie mogłam i śpiewałam to cały dzień. Zaraziłam nawet parę osób, nie licząc Sandry i Ew które śpiewały to ze mną cały czas ♥


Tu macie tekst, żeby sb pośpiewać . :D

Harry:
One way or another I’m gonna find ya
I’m gonna getcha getcha getcha getcha
One way or another I’m gonna win ya
I’m gonna getcha getcha getcha getcha

Zayn:
One way or another I’m gonna see ya
I’m gonna meetcha meetcha meetcha meetcha
One day, maybe next week
I’m gonna meetcha, I’m gonna meetcha
I'll meetcha

Niall:
I will drive past your house
And if the lights are all down
I’ll see who’s around


Liam:
Let's go!
One way or another I’m gonna find ya
I’m gonna getcha getcha getcha getcha
One way or another I’m gonna win ya
I’ll getcha, I’ll getcha

Louis:
One way or another I’m gonna see ya
I’m gonna meetcha meetcha meetcha meetcha
One day, maybe next week
I’m gonna meetcha, I'll meetcha, I'll meetcha

Zayn:
And if the lights are all out
I’ll follow your bus downtown
See who’s hanging out

Louis:
One, two, three, four !

Together:
Na na na na na na
Na na na na
Na na na na na na
Na na na na

Louis:
I wanna hold you, wanna hold you tight
I wanna hold you, wanna hold you tight
I wanna hold you, wanna hold you tight

Wszyscy;
Yeah, teenage kicks !

Louis:
Right through the night

Come on!

Harry:
I wanna hold you, wanna hold you tight
I wanna hold you, wanna hold you tight (Oh yeah!)
I wanna hold you, wanna hold you tight

Wszyscy:
Yeah, teenage kicks

Harry:
Right through the night

One way or another I’m gonna see ya
I’m gonna meetcha meetcha meetcha meetcha
One way or another I’m gonna win ya
I’m gonna getcha getcha getcha getcha

Liam:
One way or another I’m gonna see ya
I’m gonna meetcha meetcha meetcha meetcha
One way or another I’m gonna win ya
I’m gonna getcha getcha getcha getcha

Harry:
One way or another I’m gonna see ya
I’m gonna meetcha meetcha meetcha meetcha
One way or another I’m gonna win ya
I’m gonna getcha getcha getcha getcha
One way or another! 



Jeśli ktoś chce tłumaczenie to niech pisze. : )

Teraz gify. Zakochacie sie ♥

Liaam ;









Harry ;





Kiedy usłysze jakiś wiejski kawałek w radiu ;


Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam teledysk to " One Way or Anotrher ♥ " ;



























Louis ;










Zayn ;


























A teraz moje ulubione... ♥

Niall ;












I jeśli raz jak mi ktoś powie że Niall jest beznadziejny to zajebie maczugą i to będzie dłuuuuuuuga i powolna śmierć. Niall jest wspaniały i jedyny w swoim rodzaju. Jak słyszę takie coś; " Jestem fanka One Direction, ale nie lubie tego blondyna " No myślałam że kurwa zajebie. Przepraszam za przeklinanie ale tu sie nie można powstrzymać. NIE, NIE JESTEŚ FANKĄ, JESTEŚ PO PROSTU IDIOTKĄ, BO ALBO AKCEPTUJESZ I KOCHASZ ICH WSZYSTKICH ALBO WYPIERDALAJ NA ZBITY PYSK. No wypowiedziałam sie.

Co sądzicie o teledysku ? ♥

4 komentarze:

  1. Teledysk Fajny, ale Louis mało się pokazywał i mnie to zmartwiło :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. co do końca notki to sam Zayn powiedział kiedyś, że nie można się nazwać Directioners, jeśli nie kocha się całej piątki. Ja uwielbiam ich wszystkich ♥ a Niall jest genialny ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oni wszyscy są genialni!!! :) ale i tak najbardziej lubię HARREGO

    OdpowiedzUsuń