sobota, 2 lutego 2013

Takie tam info i gify

Jak widzicie wróciłam. Czekałam tylko aż Ew doda posta żebym ja mogła później sobie spokojnie pisać. Więc pewnie zastanawiacie się jak to jest z tą imprezą Harrego że nie było na niej Liama i Louisa. Andy napisał na twitterze że chłopcy spotkali się wcześniej i zrobili sobie taką swoją imprezkę. Troche mi się to nie podoba. Wydaje mi się że zaistniał jakiś spór... Nawet nie było Zayna. Tylko Niall. Troche się niepokoje....

Tu zdjęcia Lou i Liama z imprezy u Andy'ego.








Nasz Lou jaki zadowolony. ♥

A tu filmik dodany przez Joey'a na keeka. Oczywiście jest na nim Liam. Jaki oburzony.
Liamoooo ;d

A TERAZ WAŻNE. POJAWIŁY SIĘ ZWIASTUNY UTWORÓW Z SINGLA " ONE WAY OR ANOTHER ". Kliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik

Tu macie oficjalny zwiastun.... Premiera 17 lutego.


Nasi " mężczyźni " mają dziś kolejny dzień prób. To są ich zdjęcia sprzed studia ;











Hahahha Peayne jaki zaciesz . xD

Danielle wybrała się dzisiaj na zakupy do Bringhton.





To zdjęcie Danielle sprzed paru dni.


Niall spytany przez fankę o striptizerkę ;




Paul z fanką ;



Tu nowe zdjęcie Zayna. Mrrr ♥


Pezz dziś z fanką ;


To zdjęcie dodał na tt Louis ;



Teraz tak troche mało gifów ;

* Szybko Lou biegnij po marchewki ;

 * Z; Co ?!
    L; Żartujesz prawda ?
    N; Że bigosu nie będzie ?
    L; To już przesada !
    H ; Nie zobacze Polek...



 * Pierwszy kontakt z wiatrakiem ;


* Tak dzieci możecie dotknąć...


* DJ Malik pokaże wam wstrząsający persformers;


* H; Podaj przyjmę ! 


Ja; Mamo jestem w ciąży...
Mama ; Co ?! Z kim ?! 
Ja ; Z nim...


Mama mdleje ze szczęścia.

* N; A teraz ruszamy cycuszkami ;


 
N; Schodzimy coraz niżej, a potem przestajemy ;


TRUE STORY :





Huhuhuhuhuhu ! xD 


Tak bd z koncertem w Polsce ;


Okey teraz moge iść spać. Pa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz