wtorek, 12 lutego 2013

: DD

Jooooooł : D ♥ 

Dzisiaj krótko  i zwięźle bo cholernie mi się śpieszy ; c  Ostatnio jestem cały czas zabiegana -,-

Wiec tak : 
-Chłopcy mają dzisiaj próby,pod studiem (w Yorkshire), stoi jakieś 100 fanów : ) 1DPL

- Na koncie Nialla dziennie przybywa około 9 tysięcy followersów, Harry'ego 12,5 tys, Louisa 10 tys, Liama 9,5 tys a Zayna 8,5 tys. Wieeeeelkie woooow ! ♥ 

-Wszystkie dziewczyny z zespołu Little Mix myślą, że Pezz jako pierwsza wyjdzie za mąż : )) Hahaahhaha Zayn jako mąż ? o.O Fajnie : D

-Jeeżeli ktoś z was kupił Bravo to absolutnie nie wierzcie w ten artykuł z Zayn'em ! Czytałam to dzisiaj i tam jest wszystko wyssane z palca ! Nie rozumiem jak ludzie mogą pisać takie bzdury -,- 

-Krążą plotki, że gdy film 1D w 3D będzie miał swoją premierę w UK i USA, to chłopcy planują zrobić niespodziankę dla fanów. Możliwa niespodzianka to.... że gdy seans filmowy się skończy to, w niektórych miastach, gdy będą lecieć napisy ... wyjdą CHŁOPCY!  Jest to NIE potwierdzone .
Hahahahhahaahaha ale było by zajebiście ! ♥ 
Niestety nadal nw kiedy bd premiera w Polsce ; c  Ale ja już wiem że na nią pójdę : ))

-Hazza dzisiaj z fanką :



-Harry:
"Myślę, że dla mnie jest to bardziej zauroczenie od pierwszego wejrzenia. Można zobaczyć kogoś i pomyśleć " ona jest niesamowita''. Nie mówię, że nie mógłbym się zakochać od pierwszego wejrzenia, ale po prostu jeszcze tego nie zrobiłem" 1DPL


-The Hits Radio puści po raz pierwszy "One Way or Another" w piątek o 9:00PL ! 1DPL

-Zwiastun 1D3D Movie jest na miejscu 1 na liście TOP 3 od VEVO. ! No i czemu mnie to nie dziwi ? xd

-Fanka: Czy możesz być moją walentynką?
Liam: Tak kochanie :) Awww ♥



-Fanka: Gdybyś miał zwierzątko żyrafę, jakbyś ją nazwał ?
Liam: Żyrafa :) Nie wnikam xd


- Prasa donosi, że Zayn wynajął kucharza, aby przygotował posiłek dla niego i Perrie, oraz zlecił jednej z kwiaciarni, aby udekorowała jego dom różami na Walentynki. Jednak nie wiadomo czy to prawda . W końcu to gazety, im nie wolno ufać .  Ale jeśli tak ?  o.O Słooooodziak z tego Malika  ♥ 

-Kolejny sklep One Direction "1D World" zostanie otwarty 23 lutego w Sztokholmie (Szwecja) a kiedy Polska ? 

-Chłopcy wczoraj :

Hazza z fanką  : ))
 

 Boooże Styles ty słodziaku *.*



Liam z fankami  : ))







 
Okeeeeey to ja ucieeeeekam paaaaaaaaaaaaaaaa : ))) ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz