czwartek, 14 lutego 2013

Walentynkowo -.-

Dzisiaj Walentynki. Kto lubi to święto ? Dla mnie dzień jak codzień. Ale mam nadzieje że wy chociaż spędziliście go jakoś lepiej. Ogl to was Kooooocham all my heart. ♥

Dzisiaj w autobusie przebłysk geniuszu ;

* Idziemy z Harrym do restauracji i siadamy przy stoliku *
Ja; Eh Harry, nawet nie wiesz ile mam ci do powiedzenia. Tak bardzo cię kocham.
* Harry tylko na mnie patrzy *
Ja; Zawsze lubiłam cichych chłopaków.

Z serii chodze na randki z plakatem.

Ale okey starczy mojego zamulania bo pewnie i tak to jest suche i wam sie nie spodoba.

1. Lou, Niall i Liam byli wczoraj oglądać Danielle jak tańczy na X Faktor Tour. Potem Niall i Lou wybrali się do Nandos.

2. Danielle była wczoraj z chłopakami w Yorkshire. A potem została z Liamem w hotelu mraaaał ♥


3. Sony Music Poland napisali że jeszcze nic nie wiadomo o premierze filmu 1D w  3D w Polsce. No super. Tak zróbcie nam to, pozbawcie nas tej nadziei. Świat jest niesprawiedliwy... Nie możemy mieć ich koncertu, to chociaż byśmy się pocieszyli filmem. A tak to dupa. Jestem zrozpaczona...

4. Harry złożył życzenia urodzinowe mamie Lewis Jones. A tu filmik nagrany jakiś czas temu ;



5. Chłopcy mieli dziś całościową próbę.

6. Harry wstawił na IG swojego choreografa Paula. Za nim w tle widzimy Zayna.


7. Producent filmu, obejrzał dzisiaj całą sesję chłopców i stwierdził że będzie niezłe show.

8. Pierwszy sklep w Europie z 1D ma swoje otwarcie 23 lutego w Sztokholmie o godzinie 10;00 am.


9. Walentynkowa kartka od The Hits Radio dla Harrego ;


10. Lou na tt napisał że nie może sie doczekać kiedy spotka się z El. Awww jak słoodko ♥

11. Jeśli już ktoś to pisał to przepraszam że sie powtarzam, ale tak do przypomnienia ; Jutro o godzinie 9;00 czasu polskiego w The Hits Radio zostanie puszczona oficjalna wersja piosenki : " One Way or Another " .

12. A tu walentynki które Niall i Harry dostali od fanek ;

 * Harry ;


 * Niall ;


13. Little Mix z trasy koncertowej, Londyn ;


14. Z IG Jona ;



15. Filmik który Niall dodał na tt ;



16. Piosenka dla Harrego, którą udostępnił na tt ;


Fajny mają głos ♥ I ta dziewczyna jest ładna. *___*

Na dzisiaj tylko tyle ^^ .

3 komentarze:

  1. Jesus ! : )

    Na zdjęciu gdzie jest Dani, widzę motocykl ! ♥♥
    Ja kocham motocykle *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha maniaczka ♥ ty widzisz je wszędzie. xD

      Usuń
  2. Takk wiem xd
    Nic na to nie poradzę : ))

    OdpowiedzUsuń