niedziela, 24 lutego 2013

Trasa Take Me Home - Pierwszy koncert

Jooooł rodzinko ♥
Przepraszam że nie dodawałam postów ale grypa mnie ścięła.
Ostatnio jestem strasznie chorowita i zaczyna mnie to już irytować.... Jeszcze nigdy nie byłam tak często chora. -___-

Ale przechodze do rzeczy.


Jak widzicie na obrazku, o tym będzie  dzisiejszy post.

No więc wczoraaaj chłopcy mieli swój pierwszy koncert z trasy TMH. Bansowali sobie na arenie O2 w Londynie.

Z tego co mi wiadomo zaśpiewali 21 piosenek. ♥

1. Up All Night  -----> Klik
2. I Would  ---- > Klik
3. Heart Attack  -----> Klik
4. More Than This ---- > Klik
5. Loved You First ---- >  Klik
6. One Thing ---- >  Klik
7. C’mon C’mon ---- > Klik
8. Change My Mind ---- > Klik
9. One Way Or Another (Teenage Kicks) ----- > Klik
10. Last First Kiss ---- > Klik
11. Moments ---- > Klik
12. Back For You - Niall gra na gitarze ---- > Klik
13. Summer Love - Niall gra na gitarze ---- > Klik
14. Over Again - I znowu Niall na gitarze ----- > Klik
15. Little Things - Niall gra sobie na gitarze  ------ > Klik
16. Teenage Dirtbag - Tu Niall grał na gitarze ---- > Klik
17. Rock Me/We Will Rock You ----- > Klik
18. She’s Not Afraid  ---- > Klik
19. Kiss You ----- > Klik
20. Live While We’re Young  ---- > Klik
21. What Makes You Beautiful --- > Klik


Chłopcy odpowiadali na pytania fanów, a w między czasie puszczali filmiki Zayna i Nialla pod prysznicem bez koszulek i pare innych. Omomomo ! ♥ Dlaczego mnie tam nie było !? ;((( Tu mam jeden, kiedy chodzą ulicami miasta i sie wygłupiają. Leże i nie wstaje. Kochami ich po prostu ♥♥♥♥

Ommmm ten gruby Niall latajcy i przytulajcy fanki huhuhu :D

Chłopcy odpowiadają na pytania fanów ; 

Huhuhuh ♥

Niestety organizatorzy wyłączyli sb wi-fi i nie mogliśmy oglądać koncertu na żywo. Jestem na nich zła... Nie pomyśleli o reszcie fanów i fanek którzy z niecierpliwością czekali na ten pierwszy koncert swoich idoli... Wstydźcie sie. 

Na ten koncert przyjechały rodziny naszych chłopców i między innymi Nick. 

Właśnie doczytałam że były dwa koncerty. Wybaczcie ja taka niedoinformowana, aż mi wstyd. -__-

Ale już mówie dokładnie co i jak. 

Koncert pierwszy również odbył się na arenie O2 w Londynie tylko że nieco wcześniej i wyglądało to o tak ; 

13;30 ; Otwarcie drzwi.
14;40 - 15;05 ; Support; Carmyn 
15;15 - 15-35 ; Support ; 5 Second Of Summer 
15;55 - 17;40; One Direction 

Natomiast koncert drugi wyglądał tak ; 

19;30 ; Otwarcie drzwi.
20;15 - 20;45 ; Support; Carmyn 
20;50 - 21;10 ; Support; 5 Second Of Summer 
21;30 - 23;15 ; One Direction

W sklepie, przy arenie można było zakupić plakaty z chłopcami ;

Teraz takie tam ciekawostki z koncertu ; 

 * Harry popijał sb wode.

 * Fanki napisały że w pewnym momencie tak sie rozszalał że prawie spadł ze sceny ♥ 

 * Amy ( przyjaciółka Nialla ) widać na filmiku który rozpoczyna koncert. 1;28 minuta

 * Ulubione Włoskie jedzienie ? 
    Niall ; Carbonara
    Liam ; Pizza
    Louis ; Lody 
    Zayn ; Spagetii 
    Harry ; Carbonara

 * Piosenkę Little Things wybrał Zayn i powiedział że jest jego ulubiona. 

 * Harry " Wiemy że nie byli byśmy na tej scenie bez was. Dziękujemy wam za wszystko co kiedykolwiek zrobiliście " 

 * Niall grał na elektrycznej gitarze. 


 * Harry na koncercie pokazał wszystkim sutka Nialla. Hahhahaah ♥ 












No to tyle z tego co do tej pory wiem. :D Teraz czas na zdjęcia ; 




Huhuhuh ta demoniczna mina ♥







































 Nooo więc to na dzisiaj tyle z mojej strony. Oczy mnie bolą ;(( 

Paaa ♥

2 komentarze:

  1. Szybkiego powrotu do zdrowia ;*
    i dzięki za notke, świetna jest ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ;* i nie ma za co ♥

    OdpowiedzUsuń