sobota, 2 lutego 2013

Urodziny Harrego i inne informacje.

Joooł wszystkim. xx Pada śnieg ! Jakżem się ciesze. Czy wy też wczoraj w kółko i w kółko słuchaliście " One Way Or Another " ? Bo ja tak. Mamuńciu to jest świetne... A jeszcze jak Liam rapuje omomom ♥

Ale mam dla was inną wersję, troszkę się różni ale posłuchajcie, jest lepsza.



Uwielbiaaaaam. ♥

A tu macie nową piosenkę Little Mix - Change your life.



Ma początek jak z jakiegoś filmu tanecznego i wgl jest super.

A teraz wracamy do chłopców. Wiecie zapewne że z okazji urodzin robi się imprezkę i taka impreze zrobił właśnie Hazza. Zapomniał tylko wysłać mi zaproszenia -.-

Ben Winston podarował to Harremu ;


Takie życzenia złożył Harremu Louis ;


No wiesz Lou... " Wszystkiego najlepszego koleś ! " Serio ?

A tu od Liama;


Właśnie poczytałam że wczoraj były dwie imprezy. Harrego na której pojawił się Niall, McFly, i wielu innych i Andy'ego w klubie Funky Buddha.
Ciekawe gdzie poszedł Liam...
Tak ogl to pod lokalem w których Hazz zrobił imprezkę słychać było hip-hop, house i jakieś ciężkie brzmienia.
Liam jednak poszedł do Andy'ego. : )

A tu fotki z imprezy Harrego ;










A tu zdjęcia Hazzy i  Nicka z striptizerką ;



Looool Hazza ?! Bo wniose pozew o rozwód...

Ale trzeba mu przyznać ze koszulkę ma fajną. xD Jest ona z kolekcji Burberry jesień -zimna 2013.

A tu Liam na imprezie Andy'ego ;


A to zdjęcie które dodał Andy na tt ;


Tu zdjecie które dodała Lou Teasdle na tt ;


A tu poniżej zdjecie Horana w jego nowym samochodzie. Boski nie ?




Niall dodał przed chwilą tweeta ;


A tu foto Louisa który robi zdjęcia fanką.


Porównajcie sb imprze Harrego gdy miał siedemnastkę, a teraz ;


Wole tą siedemnastkę, bo wtedy był z chłopakami....

Niall opuszczający impreze Harrego, hahahah oczywiście pijany ;


A tu filmik z imprezy Andy'ego ;
 

Tu macie takie ładniejsze jakościowo zdjęcia Harrego ;


 Pamiętacie że wczoraj wstawiłam trzy zdjęcia z kartkami od chłopców dla J- coś tam... To dzisiaj mam wszystkie ;






Mama Zayna i Perrie, pójdą dziś razem na koncert Little Mix.

 Dzisiaj dodaje posta tak szybko ponieważ jade na spotkanie do bierzmowania. A jak z niego wróce nic mi się nie będzie chciało. xD Więc, na koniec dam wam zdjecie uroczego szesnastolatka w piekarni ♥






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz