wtorek, 26 lutego 2013

Kolejny koncert..

Cześć wszystkim.. Chciałam was przeprosić, ze dawno mnie tu nie było, ale nie mam wpływu na to czy mój Internet działa czy nie.. ;/
Mam nadzieję, ze się nie gniewacie i w razie czego, gdy znowu nie będzie mnie przez kilka dni to zapewne chodzi o mój Net xD
Dobraa kończee mój monolog i przechodzę do konkretów ;D



1. Przedwczoraj, czyli 24.02.2013 odbyły się dwa koncerty.. Ja podam wam linki do tego wieczornego :
  • Harry przytula Liama podczas koncertu - KLIK
  • Liam uderza Harry'ego mikrofonem w czułe miejsce - KLIK
  • WMYB -  KLIK
  • She's Not Afraid - KLIK
  • Rock me - KLIK
  • Litte Things  - KLIK
  • Teenage Dirtbag  - KLIK
  • Over Again - KLIK
  • Summer Love - KLIK
  • Moments - KLIK
  • Last Frist Kiss - KLIK
  • One Way or Another - KLIK
  • Change My Mind - KLIK
  • C'mon C'mon -  KLIK
  • Loved You Frist - KLIK
  • More Than This - KLIK
  • Heart Attack -KLIK
  • I would - KLIK
  • Up All Night - KLIK
  • Chłopcy rapują Fresh Prince Of Bel-Air, gdy Harry pobiegł do toalety - KLIK

Okay nie mogę się powstrzymać, dlatego macie tutaj jeszcze przemówienia chłopaków z wcześniejszego występu :


Newsy z koncertów:

  • Liam uderzył Harry'ego wielkim balonem ten nie mógł śpiewać
  • Liam i Louis łaskotali Hazze podczas jego solo w WMYB
  • Liam powiedział, że chce mu się płakać gdy wszyscy na arenie śpiewają Little Things ( Czy wy też uważacie, że nasz Liam się wyrobił ?:D )
  • Zayn tykał Nialla w sutki ( Zayn powiedziałam ci coś na temat dotykania mojego męża! xD )
  • Nialler popłakał się na scenie ze szczęścia! ( Omom byłam wtedy z tobą całym sercem ♥)
  • Ulubiony milkshake Harry'ego jest z mango.
  • Ulubiony koktajl Nialla: bananowy
  • Z czym lubisz jeść kanapkę? Zayn: tuńczyk z kukurydzą. Louis: peklowana wołowina
  • Liam i Harry zostali zaatakowani stanikami.. xD
  • Ulubionym tatuażem Zayna jest imię jego zmarłego dziadka!
  • Liam w Teenage Dirtbag zaśpiewał "two tickets to Iron Maiden baby, come with me NIALLER don't say maybe"
  • Louis zapomniał się podczas Summer Love i przeprosił, że nie zaśpiewał swojej linijki na czas
  • Ulubiony cytat z Harry'ego Pottera: Harry: "Zabiją nas, albo gorzej, wyrzuąc ze szkoły" Liam: "Jesteś czarodziejem Harry" Niall: "Wingardium Leviosa"


2. Chłopcy mięli wczoraj wolne, kolejne dwa koncerty (26 i 27 lutego) czekają ich w Glasgow - Szkocja (koncerty wieczorne).
No ja tutaj nie zdziorgam zaraz.. Moja ciocia mieszkała do niedawna Glasgow.. I pomyśleć, że mogłabym bym jedną z fanek, która spełniła swoje marzenia.. ;( Ale oczywiście nie .. Taki jest już mój marny losss ;(

  • Louis, Eleanor i Liam byli wczoraj w studiu tatuażu Skunx w Chapel Market (Londyn). Chłopakom towarzyszyła kamera, możliwe, że na potrzeby 1D 3D Movie. 

     


     


  • Natomiast Harry zjadł  lunch z swoją znajomą Ellis (Glasgow).



Nialler dodał wczoraj na TT

Got back to the car and it wasnt there! #towed ( Wróciłem do auta, a jego tam nie było #odholowali ) - http://yfrog.com/obq0ionj
Haha spokojnie nasz Niallerek juz odzyskał auto ;D



# Dodatkowe
 Jeśli bylibyście ptakami, komu narobilibyście na głowę? Louis: Paul Higgins

Louis naprawdę nie wiem czym ta osoba tobie podpadła xD


Okay to na tyle jeśli chodzi o koncert.. 
Do zobaczenia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz