środa, 6 lutego 2013

Wednesday

Przeglądałam sobie dzisiaj posta Kasi.. I przeczytałam, że Horan dawał buziaki w policzek fanką, które o to poprosiły.. Jestem naprawdę niepocieszona.. No bo, on...Ohh nie ważnee.. Po prostu zrobiło mi się przykro. :(
Laski, które mieszkają w Londynie mają na serio fajnie.. Zazdroszczę im tego. Bo mogą spotkać chłopaków praktycznie wszędzie.. Na przykład w McDonaldzie, Tesco, parku.. itd.


Zostając przy próbach i wczorajszym dniu..
Tutaj macie filmik z Zaynem w roli głównej <3
Haha ten jego zaciesz na koniec xD A w tle śmiech Horana :D
 





Fanki, które były wczoraj pod studio słyszały jak chłopcy śpiewali : Change My Mind, Teenage Dirtbag, I Would, Rock Me, Last First Kiss, She's Not Afraid, Over Again, LWWY, Little Things, Kiss You, Cmon Cmon, WMYB i prawdopodobnie One Thing i UAN.

Co do Zayna, to nasz Malik dostanie dzisiaj paczkę z ciuchami od @Saint_Kidd


1. Jak wiecie Cover piosenki "One Way or Another" można kupić na iTunes - https://itunes.apple.com/pl/album/one-way-or-another-teenage/id593902718 .
Zebrane pieniądze mają być oddane na cele charytatywne.. Jednak dochód może być mniejszy, ponieważ piosenka wyciekła do sieci.
Louis na TT: Widzę, że charytatywny singel wyciekł. Bardzo smutne. Nie zapomnijcie, że razem staramy się zebrać pieniądze dla Comic Relief. 
Jednak jest też dobra wiadomość. Cover  będzie dostępny również w sklepach w postaci płyty CD!
Ta akcja jest dla chłopaków bardzo ważna i dlatego jeśli będziecie mogły ją zakupić to super! <3



2.  Kolejna świetna wiadomość.! Niedługo na polskim rynku pojawi się przetłumaczona na język polski książka "Dare To Dream" ! 



Jak widać na obrazku premiera sprzedaży odbędzie się 3 kwietnia, ale teraz można już ją zamówić.. Tak zwana przedsprzedaż - http://www.empik.com/sila-marzen-zycie-w-one-direction-one-direction,p1065611929,ksiazka-p
Opis książki, wydawnictwo i partnerzy zamieszczone są w zdjęciu poniżej.



Omomom.. Jaram się jak Fretka Jeremiaszem ! <3
Niall ty pulutuchu ! <3 

Okey Ew. oddychaj xD 



3. Tutaj macie zdjęcie sióstr Liama z Little Mix.. :D




4. A tak przedstawia się okładka 'Kiss You' :D





5. Na koniec mam dla was 3 zdjęcia Nialla z 31 stycznia..
Dodaje je, ponieważ strasznie podoba mi się jego bluzka! :D 
Kocham Żółwie Ninja! <3 
Pamiętam jak byłam mniejsza i mogłam oglądać je godzinami .. To były czasyy :D






Okay to chyba na tyle.. Więc zmykam ..
Paaa <3

2 komentarze:

  1. Koleżanka się mnie pytała co chce na urodziny ( 5 kwietnia) jak się dowiedziałam że dwa dni wcześniej w Polsce będzie ta książka kazałam jej ją mi kupić . Dała jeden warunek do 50 zł i ma. <3 Jak się tym jaram ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty szczęściaroo <3
      Liczę, że jak ją przeczytasz to podzielisz się wrażeniami ;D Będę czekać xx

      Usuń