piątek, 14 grudnia 2012

Dobre wiadomości !

Możecie wierzyć lub nie, ale płyta TMH jest platyną w Polsce!
Rozumiecie too!?
Łoo mamuniu jestem z nas taka dumna.. Na TT jest związana z tym akcja... Dlatego wbijajcie i przesyłajcie dalej .. Wierze w was i mam nadzieję, że znajdziemy się w trendach..!

Okey lecimy dalej.. 
Mój kochany Niall spędził wczoraj wieczór z przyjaciółmi ;)
A dzisiaj mogliśmy go spotkać w Tesco .. Kocham ten market xD

Taylor opuściła dzisiaj UK i wyleciała do Niemiec.. NO nareszcie.. W końcu Hazza ma trochę spokoju..Praktycznie codziennie byli razem.. ona go za bardzo go osaczyła.. i to się na niej zemści..zobaczycie.. ! :D
  •  "Są słodcy, cieszę się wraz z nimi" - Carly Rae Jepsen o Harrym i Taylor
Oj kochaniutka widzę, że mamy inne zdanie na ten temat.. I przykro mi, ale to ty się mylisz! xD

Wczoraj Taylor obchodziła urodziny i Harry podarował jej 23 babeczki symbolizujące jej wiek.. 
Link :Viva o prezencie urodzinowym !
 
A pod spodem macie artykuł o One Direction..

 One Direction zostali "Najlepszym Artystą roku 2012" od MTV. Kolejny sukces, na który zasłużyli..Czuje, że ich sława będzie się dalej rozwijała !.. Baa jestem tego pewna..!


Chłopacy gościnnie wystąpią w odcinku 'iCarly' .. - Sylwester godzina 19:05 na Nickelodeon! Nie przegapcie ♥

Z moich tajnych źródeł xD wiem, że chłopcy wystąpią za tydzień w xFactor USA.. Dane tajne i poufne.. xD
Żarcik ..mam dzisiaj bardzo dobry humor.. bo wiecie wygrałyśmy mecz siatkówka..Cieszcie się razem ze mną :D

Podobno jakiś koleś na koncercie MSG miał wygoloną głowę i napisane na niej ' 1D ' 


"Reporter: Najlepszy prezent dla Tay z okazji urodzin? 
Liam: Harry "
http://www.vh1.com/video/misc/865278/1d-sheeran-and-mraz-wish-taylor-swift-a-happy-birthday.jhtml

Kocham tą minę Harrego <3 Jarajcie się razem ze mną ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz