niedziela, 30 grudnia 2012

Wszystko : D

Hejka miśki : D 

Jak tam ?  Jutro już Sylwester, Nowy Rok i w środę już do szkoły -,-   Szybko zleciało ; c 
 Mało informacji o chłopcach bo mają wolne jeszcze ale coś tam znalazłam o nich  :))

Więc tak :

- Dokładnie  rok temu 30 grudnia  Harry zdał test na prawo jazdy! Gratulacje Styles : ))

-"Tylko dlatego, że nie jesteś idealny, nie znaczy, że nie jesteś piękny." - Zayn.

'Harry jest jedynym człowiekiem, który je jabłko nożem i widelcem . On nie jest normalny .' ~ Louis Tomlinson hahahahahahhahaah Lou my to wiemy : ))

-''Bycie singlem nie oznacza , że jesteś słaby. Oznacza,że jesteś wystarczająco silny by czekać na to , na co zasługujesz'' - Niall Horan  Boże oni mnie zaskakują ♥ 

-Oba albumy chłopców pojawiły się na liście 10 top albumów roku. 3 miejsce UAN z nakładem 3,6 mln zakupionych płyt, 5 TMH z 2,8 mln. 1DPL  Gratulacje chłopcy ! Jesteśmy z was dumne ♥ 

-najprawdopodobniej w maju 2013r w muzeum figur woskowych - Madame Tussauds (Londyn) będą wystawione figury One Direction. Serio ? : O Ew ? Myślisz o tym samym o czym ja myślę ? xd

-WMYB, to najbardziej poszukiwana piosenka roku 2012 według australijskiego telewizyjnego show ,,The Loop''  1DPL  No i pięknie  : )

-One Direction zostali nazwani najbardziej pożądanym artystą na żywo w UK. (sprzedaż biletów na koncerty)
Są przed The Rolling Stones i Coldplay 1DPL W sumie to się nie dziwię : D 



-TOP oglądalności na YouTubie
miejsca:
#10 Little Things
#14 LWWY
#17 WMYB
#27 One Thing 1DPL


-Jak zobaczyłam to zdjęcie,to aż się łezka w oku kręci ...

,,Bo nie które rzeczy się nigdy nie zmieniają'' zobaczyłam to na jakimś fanpage'u ( cy jakoś tak się piszę xd )  na facebooku ii ..
Kocham ich normalnie ♥

 


- Louis i Eleanor prawdopodobnie na Nowy Rok będą w Miami 

-Na koniec   wstawię wam kilka  fotek (starych i trochę nowych xd)




 Boooże *.* Zgon na miejscu ! Horan ty słodziaku ♥





 \\
 



 Przyprawiasz  mnie o szybsze bicie serca Niall ♥♥




 A w tym zdjęciu się zakochałam ♥_♥



Okeey to ja uciekam paa ♥


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz