sobota, 29 grudnia 2012

One Direction - Do czego nigdy sie nie przyznali ---> Wielki test przyjaźni.

Oni są razem bez przerwy. Razem koncertują, podróżują po całym świecie, nagrywają i mieszkają w tych samych hotelach. Czy to oznacza że  Liam, Harry, Zayn, Louis i Niall wiedzą o sobie wszystko  ? A może nadal mają przed sobą tajemnice ? Postanowiliśmy to sprawdzić i przygotowaliśmy specjalny test dla chłopaków z One Direction. Zobacz co z niego wynikło !

Zayn o Liamie ; 

Przy jakiej piosence Liam zawsze tańczy ? 

Zayn ; Jest ich kilka, kiedyś uwielbiał " Monster" Ushera. Później przyszła kolej na LMFAO i ich hit " Sexy and I Know It ". Po nich - znów wrócił do Ushera i jego piosenki " Climax", a ostatnio najchętniej rusza się przy przebojach Franka Oceana. Uwielbia jego całą płytę. 

Liam ; Ty wiesz o mnie wszystko ! Kocham tańczyć. Jeśli nie mam do tego odpowiednich warunków " tańczę" palcami. Tak było ostatnio, kiedy siedziałem w samolocie. Wymyśliłem całą choreografię i odtańczyłem ją palcami. Tylko ludzie dziwnie sie patrzyli. 


Jak myślisz ile par butów na Liam ? 

Zayn ; Hm, może 80 ? 

Liam;   Nie, aż tyle to nie. Ale myśle że jak na faceta, to mam ich mnóstwo - około 50 par. Ostatnio przeprowadzałem sie i kilka pudeł zajmowały same buty ! Zacząłem się im przyglądać i wydawało mi się, że niektóre widze pierwszy raz w życiu. 


Harry o Niallu.

Jakie jest ulubione słowo Nialla ? 

Harry ; On często nadużywa słowa " najwyraźniej" . Na przykład; " Słyszałem ,że najwyraźniej coś tam. " albo ; " Harry najwyraźniej fajny koleś..."

Niall; Tak, często to mówie ! 

Z kim najczęściej rozmawia przez telefon ?

Harry ; Ze swoim kuzynem Stephenem, którego nazywa " Deo" !

Niall ; Rozmawiamy godzinami. Mój kuzyn mieszka w Australii, ale niemal codziennie czatujemy na Skypie. 

Do czego Niall sie nie przyzna ?

Harry ; To trudne pytanie. On ma tyle dziwactw ( śmiech ) . A tak na serio - on ma problem z przyznaniem komuś racji i powiedzeniem " myliłem się ". Zawsze się wykręca i znajduje jakieś wytłumaczenie. 

Niall ; Hm, a kto by chciał opowiadać o swoich porażkach ? 


Louis o Harrym.

Ile razy dziennie przegląda sie w lustrze ? 

Lou ; Chyba ze 20 razy ! 

Harry ; To sie zgadza. A kiedy nie mam lustra pod ręką - zaczynam go szukać. 

Czego Harry najbardziej sie boi ? 

Lou ; Hmm...Chyba pająków. 

Harry;  Nie, pająki mi nie przeszkadzają. Ale osy - one są straszne. 

Lou; O tak, prawda ! Zawsze panikujesz, kiedy je widzisz. Uciekasz jak najdalej. 

Harry ; Nienawidze ich. To pewnie przez złe wspomnienia. Kiedy byłem mały, miałem swój mały ogródek. Tam szerszenie ulepiły sb gniazdo. Jeden z nich wpadł mi do buzi i ukąsił mnie ! Od tamtej pory nie znosze ich i stworzeń, które je przypominają. 

Co Harry lubi w sobie najbardziej ? 

Lou ; Ha to łatwe. Oczywiście on kocha swoje włosy ! 

Harry ; Tak bardzo mi sie podobają. Są takie ładne i długie. Zresztą długie włosy noszę, odkąd skończyłem 12 lat. Nie wyobrażam sobie siebie w krótkich. 

Niall o Louisie.

Co najczęściej wkurza Louisa?

Niall; Zbyt wolna jazda samochodem. 

Lou ;  Tak, to doprowadza mnie do szału. Nie jeżdże jak rajdowiec, ale cisnę pedał gazu do takiej prędkości jaka jest dozwolona. Nie rozumiem ludzi, którzy wloką się. Zwłaszcza jeśli są przede mną na drodze, a ja sie śpieszę. Mogę być nieprzyjemny. 

Niall ; I niech tylko ktoś ma inne zdanie, wtedy może też oberwać. 

Lou ; Tak, to prawda. Kiedy ktoś sie ze mną nie zgadza, to wtedy tak długo staram się przekonać tę osobę do swojego zdania, dopóki nie ulegnie. 

Jakie żenujące filmy ogląda w tajemnicy przed innymi ? 

Niall ; " Grease" ! On naprawdę uwielbia ten film z Johnem Travoltą. 

Lou; To jest najlepszy film na świecie ! 


Jaki jest jego tekst na podryw ? 

Niall ; Nie ma. Nigdy nie musiał czegoś takiego wymyślać ... ( śmiech )

Lou ; Teksty na podryw to obciach ! Wolę żarty - one naprawdę działają na dziewczyny!


Liam o Zaynie.

Co Zayn ostatnio sobie kupił ?

Liam; Hmmm... ( zamyśla sie)

Zayn; Hej wiesz - przecież rozmawialiśmy o tym przez cały dzień !

Liam ; A tak ! Teraz mnie oświeciło. Kupił sb dom w Londynie !

Zayn ; Tak i jestem tym bardzo podjarany !  Wkrótce zorganizuje tam imprezę. 

Gdzie Zayn zrobi sobie następny tatuaż ? 

Liam ; Myśli o tym żeby połączyć wszystkie swoje tatuaże na prawym ramieniu w jeden motyw. Dzięki temu powstanie coś naprawdę imponującego.

Zayn ; Zgadza się !

Liam ; A później zacznie tatuować sb tułów.

Zayn ; Ma racje ! 

Co Zayn robi kiedy myśli, że nikt go nie widzi ? 

Liam ; On pierdzi ! Tak cicho, że nie można go usłyszeć. Ale zdradza go zapach. I każdy wie że to był Zayn. Bo my dobrze znamy zapach naszych bąków, potrafimy je rozróżniać - Zayna są najgorsze ! 

Zayn ;  Ale Nialla są najgłośniejsze. 

No to to by było a tyle. xD 

   

7 komentarzy:

  1. O tych pierdach to mnie rozwaliło XD. Nawet je rozróżniają!!hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. To było serio dobre hahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. Hhaha Liam ale dowalił hahah fajnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. z bravo to był wywiad który był hitem numeru...

    OdpowiedzUsuń
  5. hahhaha dobre xD

    OdpowiedzUsuń
  6. nieźle Lou o tych pierdach to mnie rozwaliło XD

    OdpowiedzUsuń