wtorek, 4 grudnia 2012

Madison Squere Garden !

Długo mnie nie było..wiem i przepraszam.. Ale jak przychodziłam ze szkoły do domu to nie miałam na nic siły.. Dlatego kładłam się do łóżka i leżałam.. 
Widzę, że dużo się działo, gdy mnie nie było. 
Najważniejsza wiadomość .. Danielle i Liam są razem !!! Bożee.. nareszcie.. czekałam na to i w końcu do sb wrócili.. <3

Hmm wiem tez  że Harry i Taylor ostatnio dużo czasu spędzają razem. Ta wiadomość już mnie nie cieszy..
Oto zdjęcia z wczoraj 





Nie chce was zmartwić, ale oni trzymają się za ręce.. Ale spokojnie, poczekajmy aż Harry sam wypowie się na ten temat.. Bo wiecie możliwe, że zdjęcia są przerobione.. Dziwi mnie fakt, że Hazza nie ma żadnych tatuaży - to dlatego.  Więc bądźmy cierpliwi i na razie nie siejmy paniki ;)

1. Linki do MSG:

2. Zdjęcia













To był najprawdopodobniej największy koncert w życiu chłopaków.. I jak wiadomo wszystko się udało.. <3


A dzisiaj z 1D mogą się spotkać fanki, które wygrały Golden Ticket..  Miłego koncertu :D

Dobranoc <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz