poniedziałek, 3 grudnia 2012

Po koncercie i newsy.

Zauważyłam że zaczeliśmy sie opuszczać jeśli chodzi o dodawanie postów. Nie jesteśmy na bierząco. Więc może taka propozycja. Ktoś by chciał nam pomóc ? Szukamy Directioners, która ma czas żeby pisać. Na razie na okres próbny. Jeśli ktoś chce, to pisać w komentarzach, albo na numer mojego gg 22773928. Jeśli mnie nie ma to też możecie pisac bo czasem jest tak że jestem niewidoczna. Zanim będziecie wybrane będzie mały konkurs, tylko jeszcze nie wiem jaki. Musze obgadać to z Ew i wam powiem.

Dużo sie wydarzyło od wczoraj. Ew opowiadała mi dużo rzeczy o koncercie, więc zostawie go jej. Ja wam powiem co robili po koncercie.

Harry razem z Lux i Taylor Swift poszli do parku.








Liam z Danielle.


ooooommmmmg!!!!!!!!!! Widzieliście to !? Złapał ją za rękę ! aaaaa ! ♥







Jakiś taki smutny ;(

 Tommo i El.






Zayn i Pezz.




Pezzzzzzz coś ty założyła... ; /

No i na końcu Niall, który spędził czas z rodziną . ; )



Biedny Niall otoczony przez mase fanek....

El wstawiła zdjęcie Lou na instagrama. 

 
1. Dziś o 20;30 - Royal Variety Performance. Linki pod którymi możecie to zobaczyć ;

 * http://fancystreems.com/itv-1-uk-stream.php
 *http://www.filmon.com/#ITV1

2. Kolejny sklep 1D będzie w Vancouver w Kanadzie.
3. Tata Niall'a wyszedł z hotelu i przybił piątkę kilku fanom. :D
4. 6 grusnia chłopcy bd mieli wywiad z Davidem Lettermanem. Wywiad wyjdzie 7 grudnia.
5. DZIŚ MSG NIESTETY NIE BD TRANSMISJI ONLINE. ODBĘDZIE SIE ONE O 1;30 CZASU PL. BĘDZIE JE OTWIERAĆ KEVIN MEYER, A PO TYM ODBĘDZIE SIE AFTER PARTY.
6. Harry zabrał Tay do restauracji na kolacje. I była tam jego mama. ( mdleje )
7. Union J odpadło z X Faktora. A mówili że bd lepsi od 1D hahahahah ta jasne. Może w następnym życiu.
8. Hazza wstawił te dwa filmiki na tt.

 * Boooski ♥


* Boższe jakie one mają fajne głosy .


Może jeszcze coś dodam. PA :*





1 komentarz:

  1. Ja bym wam pomogła, ale niestety nie mam czasu...

    OdpowiedzUsuń