piątek, 28 grudnia 2012

Hej wszystkim.. Wczoraj przeszłam chyba z 15 kilometrów :P Na dodatek było ciemno, a szliśmy lasem.. Nie ma czego zazdrościć xD
Nie wiem o czym pisać.. bo chłopacy mają przerwę świąteczną więc za dużo się u nich nie dzieje.. Ale spokojnie coś wykombinuje ;)

1. Znalazłam to na bestach.. Ten kto to pisał ma racje. Nie musisz lubić One Direction, ale nikt nie karze ci ich obrażać..  Besty

2. Pod spodem macie chłopaków na okładce Magazynu 'Atrevida' .
Czyż oni nie są przystojni ? :D 




3. Biedny Hazza miał ostatnio niemiłą przygodę na skuterze śnieżnym w Utah . Jak widać na poniższym obrazku ma plaster na podbródku.  Ale spokojnie to nic poważnego, po prostu Hazza musi poćwiczyć jazdę skuterem :P




4. Louis w Wigilię skończył 21 lat.. Eleanor złożyła mu życzenia na TT i wstawiła to zdjęcie.. Bpże jacy oni są słodcy <3




5. A tego typu zdjęcia pojawiają się na Tumbrl'a.. Nie żeby coś..ale to jest zabawne xD



 
6. Wczoraj Perrie była na zakupach z Doniyą i  Waliyhą . Widać że dobrze się dogadują.. :)
Zrobiły sobie babski wypad :D

.



7. Harry lubi pisać karteczki do Liama ( chłopaka Gemmy). Ostatnio Liam przeczytał :
"Stary,słyszałem waszą wczorajszą noc... Dobrze"
Aha Harry xD Zostawię to bez komentarza :P

8. Podobno ktoś wyprodukował papier toaletowy z 1D xD

Przepraszam, że dzisiaj tak krótko, ale jestem zmęczona.. Na koniec mam dla was naszych przystojniaczków.. Miłego jarania się ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz