piątek, 7 grudnia 2012

Weekend = UK

Takk weekend czas zacząć. !
Wiecie przez mój kochany Internet nie mogę wstawiać postów na bloga.. ;(
Od dwóch dni nie mogłam wejść na TT, FB i inne.. !
Po prostu skandal. mam ochotę wyrzucić go przez okno.. No, ale na szczęście dzisiaj się zlitował i mogę normalnie funkcjonować :P

No to zaczynamy !
Czy wy też nie możecie doczekać się teledysku do 'Kiss You' ?
I wiecie to nie prawda, że chłopacy będą całować dziewczyny.. Ten teledysk ma być w ogóle inny. Trochę dziwny tak jak zresztą każdy z nich xD
No co..każdy ma swoje dziwactwa nawet oni.... Np. Liam boi się / nie lubi łyżeczek.. ;)

Harry dzisiaj znowu był widziany pod hotelem Taylor.. UGH...! 
Powiem tak.. Nie mam nic do Taylor, ale uważam, że ona nie pasuje do Hazzy.. I mówię to nie przez zazdrość lub inne pobudki.. Po prostu taka jest moja opinia na ten temat.. Nie zamierzam jej hejtować czy coś, ale nie jestem zadowolona z biegu wydarzeń.. :/
 Filmiki:
Najlepsze jest w tym wszystkim to, że Harry nie potwierdził jeszcze, że jest w związku. Wszystkiego dowiemy się dzisiaj nad ranem o 5:30 PL w programie 'Late Show' - Koniecznie Oglądajcie!   
Jedna z fanek widziała jak Taylor chwyta za rękę Hazze, gdy tylko zauważyła kamery.. Jednak po sesji Harry się odsunął.. To chyba o czymś świadczy prawda? 

Jeśli chodzi o pozostałe dziewczyny chłopaków to bardzo je lubię.. A szczególnie Perrie.. Ostatnio zobaczyłam dwa zdjęcia na których są razem.. i po prostu zwaliło mnie z nóg.. Kocham ich  <3



Widać, że pomiędzy nimi jest chemia.. Czyż nie są uroczy ?! ♥

 
Okey dzisiaj chłopacy mają dzisiaj akustyczny występ Sirius XM.
Potem wystąpią w  Z100 Jingle Ball na MSG ..Tutaj możecie to oglądać online o  1:30 PL
https://new.livestream.com/accounts/2174970/events/1720269  
Po programie chłopacy spokojnie wylecą samolotem do UK.. Pewnie już nie mogą się doczekać.. Fanki potrafią wymęczyć.. a szczególnie w USA... Z infoo które czytałam i zdjęć w necie widać, że są strasznie natrętne..! No to chłopacy miłego powrotu do  domku !  ♥
 

A na koniec mam dla was zdjęcie z nowymi tatuażami Zayna.. Pierwszy to napis 'Chilin' z palmą, a drugi to napis 'MSG 3.12.12.' czyli data ich występu..


Okey to chyba na tyle..
Pa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz