sobota, 1 grudnia 2012

Nowinki

Chłopcy właśnie lecą na esce i se podgłośniłam telewizor na maksa i se śpiewam, a tata wchodzi do pokoju i mówi że mam ściszyć. A ja do niego. Tato przedstawiam ci twoich zięciów. Tata popatrzył na mnie potem na nich i popukał się po głowie a potem wyszedł.
Chłopaki zajmują 7 miejsce w esce. Na 6 jest jakaś piosenka której nie lubie.

Ale do rzeczy.

1. Hazza i jego ręka przyklejona do stołu.


2. Harry w śmiesznej fryzurze. Już kiedyś to wstawiałam ale dla tych którzy niewidzieli


3. Chłopcy spytani o związki.


4. Reklama lalek.



5. Z koncertu. Jak wysoko możesz unieść noge. Najlepiej Zayn : P


6. Harry mówi jakiś żart, którego nie zrozumiałam . ^^


7. Chłopcy wygrali jedną z nominacji ; Best International Artist at the Arias.


8. Spotkanie z uczestnikami USA X-Faktor.


9. Hahahahahahah ! Tommo ♥


10. Chłopcy wypowiadają się na temat przedstawień w X-Faktorze.


Noooo i teraz o koncercie. Jest tego troche. Nie mam zamiaru  dodawać żadnych wpisów czy czegoś w tym rodzaju po prostu gify i może zdjęcia. : )



















Danielle jest razem z El w NYC. ♥

Maraśna dupcia, Zayn Malik zmienił zdjęcie profilowe na tt.


Styles też to zrobił, a nawet tego nie zauważyłam...

 
Baby Lux dodała sb zdjęcie. Ona jest taka słodka... ♥


Hazza był wczoraj na basenie z Lux





I teraz. Musicie to posłuchać... Dziewczyna wymiata ♥


Aktualnie chłopcy jedzą sobie lunch u sb w pokoju ( jest u nich 15;00 )

Piżama z 1D. Ommmmg! Nigdy bym nie włożyła. xD


Glee śpiewa LWWY.


1.Na jednym zdjęciu widzieliście Nailla z kamerką. Dzięki niej nagrywali materiał do ich filmu w 3D. - razem z Liam'em.

2. Niallowi uzbierało się ponad 8.000.000 fanów na tt

3. Harry ma cztery samochody.

4. Wczoraj Niall przeleżał w łóżku pół dnia.

5. W Tajwanie Take Me Home zdobyło pierwsze miejsce.

6. Jutro chłopcy bd w NY.

7. Głosujcie ; http://popdust.com/tournaments/boy-band-tournament/

8. Hatchi sie myje.


9. Danielle is in NY w trendach na tt 

Dozobaczenia jutro ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz