poniedziałek, 10 grudnia 2012

X Faktor i parę newsów.

Heeej. Zauważyłam że nie było chętnych jeśli chodzi o moją propozycję, ale cóż... -.- Zawiodłam się.
Dlatego zaproponowałam to, mojej koleżance Sandrze. Kiedyś miała swojego bloga, ale stwierdziła że nie idzie jej za dobrze i go usunęła  , dlatego mam nadzieje że bd dla niej mili. Nie ma żadnego okresu próbnego czy czegoś w tym stylu po prostu ona z nami zostaje i koniec. Chyba że sama bd chciała odejść. A teraz bo Ew leń śmierdzący postanowiła odpocząć ja dodam posta. xD

No to jedziemy z info o 1D .

Zdjęcia z X Faktora




























Kiss you.



1. Perrie miała wycinane migdałki i do końca grudnia nie bd występować z LM. Podobno z całego zespołu nie odwiedził jej tylko Harry.
2. Ten facio to ochroniarz Taylor.


3. Co Lou sądzi o Haylor
 * ooohhhh.

4. Chłopaki bd mieć wolne, przez pare dni. No nareszcie ! O Bogowie bo ile można pracować. 

5. Umieram...





6. Tommo wracał dzisiaj od El do Londynu.
7. Harry dał na ulicy bezdomnemu 20 dolarów.
8. Według Nialla, Lou potrzebuje najwięcej czasu na przygotowanie sie do występu.
9. Lou dał fance swoją, podpisaną deskorolke. omg zgon *.*
10. Zayn i Pezz. Boże jak ja was kocham ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz