sobota, 1 grudnia 2012

Mohegan Sun !

Okey nareszcie mam czas, żeby dodać bloga. Przez cały tydzień miałam tyle roboty, że szok. Musiałam czytać książki na konkurs i przez to nie wchodziłam na Neta przez trzy dni ;(
Czujecie mój ból ?
Ale teraz biorę się do roboty.. Chyba dużo mnie nie ominęło..
Poza oczywiście wczorajszym występem.. Mam mnóstwo zdjęć i filmiki z koncertu więc spokojnie wszystko zobaczycie.
No to zaczynamy

1. Filmiki :
Na widowni było około 12 000 widzów.. OMG ?! Nie no w ogóle bez komentarza.. ! Tyle wiary i zabrakło oczywiście mnie..  jakie to typowe ;( Nawet nic nie wiedziałam o tym koncercie, bo musiałam czytać książki.. Gdzie tu sprawiedliwość ?!

Fanki na koncercie rzucają w Hazze stanikami.. Ten to ma dopiero kolekcję :D

 A teraz zdjęcia : 





 
















2. W poniedziałek zostanie ogłoszone kolejne miasto, w którym powstanie 1D World ..!

3. Na koniec mam dla was wywiad chłopaków z Piątku : Interview on Friday

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz