wtorek, 11 grudnia 2012

Heeeeeeeejoo : )

Heyyyy : *  Jestem Sandra i mam 15 lat : ) Jak już Kasia napisała też bd prowadzić tego bloga  . Mam nadzieje, że mnie polubicie : D

Okeey ! Więc takk na początku macie spis ważnych wydarzeń z życia naszych chłopców :

Spis ważnych wydarzeń

kilka dni wolnego przed wylotem do LA (promo)

12.12.12 (środa) - zostanie wyemitowany wywiad w "10 most interesting people", ABC


17.12.12 (poniedziałek) - premiera teledysku Kiss You !!!!!!!! Juuuż się nie mogę doczekać  : ))



23.12.12 (niedziela) - występ w finale Xfactor Rumunia.
24.12.12 (poniedziałek) - urodziny Louis'a

  2-tygodniowa przerwa świąteczna

chodzą plotki, że Chłopcy Nowy Rok spędzą w NYC. Co mi się baaaardzo nie podoba -,-

STYCZEŃ

12.01.12 (sobota) - urodziny Zayn'a
18.01.12 (piątek) - chłopcy będą robić promo w Japonii
19.01.13 (sobota) - chłopcy będą robić promo w Japonii
26.01.13 (środa) - gala NRJ Music Awards (Francja)
31.01.13 (czwartek) - premiera coveru "One Way Or Another"

LUTY

01.02.13 ( piątek) - urodziny Harry'ego
20.02.13 (środa) - BIRD
23.02.13 (niedziela) - oficjalne rozpoczęcie trasy TMH w Londynie, Arena O2, godzina 13:30 PL .

MARZEC



15.03.13 (piątek) - chłopcy wystąpią charytatywnie z coverem singla Red Nose Day - "One Way or Another" na Comic Relief

 - Po necie chodzą plotki,że  James Arthur ( Wygrał w niedziele XFactor i którego Lou uwielbia ) podobno piszę piosenkę dla One Direction : O  W takim razie życzę mu powodzenia  : ))
  
-Zayn wczorajszy dzień spędził z Perrie ♥  Ohh uwielbiam ich normalnie  : )) 
 
-Nasz kochany Horanek wznowił kurs prawa jazdy : O  Był dzisiaj na  lekcji jazdy samochodem : ))
 
-"Harry jest najseksowniejszy!" - Barbara Walters . No słuchajcie z tym to muszę się zgodzić też tak uwaaażam : )) 
 
- Pojawiła się informacja od The Hits Radio, że Harry potwierdził, że jest singlem. Jesus ja już nic nie rozumiem -,-  Tak bardzo bym chciała żeby to była prawdaa , bo moim skromnym zdaniem uważam, że on i Tay do siebie nie pasują . Ale tak szczerzę mówiąc to ja już nw komu wierzyć xd 
 
 
-Tutaj macie filmik o Harrym jak to zobaczyłam to normalnie zgon na miejscu xd ----> Kliiiik .
 
-Teeeeraz wstawię kilka fotek z sesji : )
 
 
 
 




 I tee ocyskaa Zayna ♥ Zgooon ! xd











Okeeey ! Na dzisiaj koniec przepraszam, ze tak krótko ale to dopiero mój początek   i mam nadzieje ze się rozkręcę . Bajoooo miski : ))
 





1 komentarz: