wtorek, 25 grudnia 2012

Urodziny Lou ♥

Cześć wszystkim. Dostaliście wasze wymarzone prezenty ? Ja nie dostałam chłopaków... Chyba musze napisać skargę do Gwiazdora, no bo jak tak można. W tym roku ( co dziwne ) czułam magie świąt. I wczoraj taka radość z prezentów ♥ . Czułam sie jak małe dziecko. Wgl na pasterce dzieliliśmy sie opłatkiem i ja poszłam do takiego ministranta ;o . Widzieli byście jego reakcje. xD Co ja wam tu zamulam moim dziwnym życiem.

Lou skończył wczoraj 21 lat... Ja i tak mam go za dziewiętnastolatka który lata w koszulce w paski i szelkach, no i siedzi na schodach z koszem na głowie ♥ Lou nie dorastaj, bo moje życie nie bd miało sensu -.-

Takie życzenia dostał wczoraj Lou. Nie bd wam przesyłać wszystkich bo omg ; o







Pamiętacie jakie życzenia złozył Tommo, Harry dwa lata temu ?

Kocham ich ♥♥♥♥

Patrzajcie jak Lou odp Eleanor <3


Lou na tt dodawał ;



Lou w trendach ;


Teraz wam coś powiem. Lou urodził się 24 grudnia o godzinie 13;47. Harry złożył mu życzenia 24 grudnia o 13;47. Harry czy wiesz że cie kocham ? xD

Liam złożył mu życzenia na sam koniec. Oh Payne... ♥


Choinałka w domu Tomlinsonów ;


Zdjęcia z Sirius XM; 




 

Chłopcy do magazynu atrevida ;


Dead....

Niall dzisiaj w nocy z bf


Już wiem co sie stało Haroldowi w podbródek. Biedaczek spadł ze skutera śnieżnego. Oh Harry chodź Directioners podmuchają.

Harry wczoraj na lotnisku Hearthrow ;





Zastanawiało mnie to dlaczego Hazz idzie z pochyloną głową ;





Ziom ty masz kawałek wąsa ! ;o
A ten plasterek jest tam dlatego bo ma skaleczenie po spadnięciu z skutera.

 *ZAYN ŻYCZYŁ NAM WESOŁYCH ŚWIĄT I POWIEDZIAŁ ŻE KOCHA NAS    WSZYSTKICH ! AWWW ZAYN MNIE KOCHA. XD

* Harry życzy wszystkim Wesołych Świąt.

* Josh również mówi Wesołych Świąt. xD

 A tu jest filmik z życzeniami od chłopców ;

Aww ♥

 Cała familia Zayna odwiedziła go i Pezz w Londynie. <3

Okeeey może jeszcze coś dodam ale nie obiecuje. : )

1 komentarz: