niedziela, 23 grudnia 2012

Święta.

Cześć wszystkim. Przepraszam że wczoraj nie dodałam posta, ale mama zawaliła mnie obowiązkami tak że ledwo sie wyrobiłam. Dzisiaj w kościele wykończyłam całą paczke chusteczek -.- i taka pani zasłabła. Nasz ksiądz wogóle nic nie powiedział...

Jutro Wigilia i urodziny Lou. Chciałam wam życzyć Wesołych Świąt i żebyście pod choinką znalazły Liama, Nialla, Zayna, Louisa i Harrego. To chyba marzenie każdej directioner. xD


Przeczytałam sobie właśnie że Taylor nazwała Niall'a ; " fat, ugly irish pig ", chyba nie musze tego tlumaczyć ^^. Niall się popłakał. Jednak nie jest to potwierdzone. A jeśli to zrobiła to jest po prostu wredną s*ką. Niall jest najlepszy *.* i nikt nie ma prawa go obrażać.


Niall wczoraj poleciał do Irlandii żeby spędzić święta z rodziną. Mam trochę zdjęć z lotniska w Dublinie ;

 



Nie wiem czy ktoś to napisał, ale Taylor i Hazza w piątek jeździli na nartach.



Dzisiaj na YT pojawiły sie filmiki z X Faktora USA ; 

1. Ich plany na święta ; 




Niall przesyłał fanką buziaki ♥ słooodziak

2. Tu jest mowa o teledysku do Kiss You.


3. Tutaj Harry odpowiada na pytanie czy jest w związku z Taylor.


omgyyy. ! on to chyba potwierdził ^^ nie wiem same zobaczcie, bo może ja coś źle zrozumiałam

Chłopcy dla Star Magazines ;





Piesio Zayna i Pezz. Awww ♥ ;



Gify z X Faktora USA ;





Niall, wczoraj dodał to zdjęcie tt;


Zayn dodał wczoraj na tt ;

 
Danielle dodała 15 h temu ;


I na koniec . Chłopcy kazali wam przekazać xd ;


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz