środa, 12 grudnia 2012

Ho ho ho !

No witajcie.. U mnie bardzo zimno, a u was ?
Nie lubię, gdy jest na minusie, bo zawsze mam zimne ręce xD
Dobra mały wstepik, a teraz zaczynamy !

1.Najpierw zacznę o wiadomościach z wczoraj :D

  • Niall miał wczoraj lekcję jazdy :D Ciekawe jaki z niego kierowca? Pss po co ja w ogóle się zastanawiam. xD .Pewnie jest świetny :D  
Horan jadł wczoraj wieprzowe żeberka u swojego  kumpla Eoghan'a.. Hmm no tutaj byśmy się nie zgadzali. Bo ja nie przepadam za mięsem. Ale co tam.. co się nie robi dla miłości xD


  •  Harry był wczoraj w pubie z Taylor, Gemmą (siostra Hazzy ) i jej chłopakiem..
 Nasz przystojniaczek zawitał również do sklepu rybnego xD


  • Louis za to wczoraj follownął Taylor.. -_- 

2. Dzisiaj. !
  • Liam, Joey i Andy są na meczu koszykówki! 
  • Taylor i Harry byli widziani w małym miasteczku niedaleko Sheffield, Windermere i Holmes Chapel . 

#Filmiki 
#Informacje
  •  Chłopcy pokonali Justina Biebera w rankingach wyszukiwania w Google. Są na 4 miejscu.! Jestem z nich dumna.. Pokonali Biebra, który w branży jest dłużej od nich :D
  • Niall ma największy wzrost followersów w 2012 na TT (700%) 
  • Camryn ( dziewczyna która otwierała koncerty na Mohegan) będzie supportem na wszystkich koncertach po Europie .. Ja to jej zazdroszczę.. Powodzenia ! :D
  • Niall był pierwszym Irlandczykiem który wystąpił na zamknięciu olimpiady, wygrał BIRT I nagrodę od MTV . No to teraz Irlandczycy mają się czym chwalić  :D
  • Pojawiła się informacja, że Harry nie wracał z USA z Taylor prywatnym samolotem, tylko wyszedł innym wyjściem w UK.  To infoo mi się podobaaa! Mam nadzieję, że to najprawdziwsza prawda xD
  • James Arthur o Louisie: Jest spoko. Byliśmy razem na piwie i świetnie się razem bawiliśmy" 
  • Conor Maynard o Niallu : "Niall Horan może wypić więcej niż my wszyscy"


Chłopcy są nominowani do World Music Awards. Kategorie: World's Best Group, World's Best Video i World's Best Song.. 
Macie link: World Music Awards
No to już do roboty ! Głosujemy na naszych przystojniaczków, a nie się obijamy xD


Haha pamiętacie to ?! ;D
Niall: Help! ( Pomocy! )
Louis: Did anyone hear that? ( Czy ktoś to słyszał ? )
Niall: Help! ( Pomocy! )
Louis: SOMEBODY NEEDS HELP? ( Ktoś potrzebuję pomocy? )
*rips open shirt*
Louis: SUPERMAN IS HERE! ( Supermen tu jest! )

A tutaj następne !
Niall: I'd take my girlfriend for a romantic date and sing in her ear.  ( Wezmę moją dziewczynę na romantyczną randkę i będę jej śpiewał do ucha )
Harry: And then? ( A potem? )
Niall: You're too young to know! ( Jesteś zbyt młody, aby wiedzieć )

Hahah ! No ja po prostu ich kocham ! :P
Te teksty mnie rozwalają :D


Okey to chyba na tyle.. Do zobaczenia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz