poniedziałek, 24 grudnia 2012

Urodziny Lou ! ♥ i nie tylko...

Hejeczka misiaczki ♥
 

Co tam u was już po Wigilii? Ja  już tak : D  Teeeraz dupa bd rosła -,-  Był może u was gwiazdor bo mnie niestety ominął w tym roku  ; (  I niestety nie znalazłam chłopców pod choinką . Wgl. te święta są jakieś inne. Już nie czuje tej ,,Magii Świąt'' co w dzieciństwie ale cóż chyba się starzeję xd Taaaak wgl. to życzę wam na te święta aby spełniły się wasze najskrytsze marzenia  no  i oczywiście   spotkania z One Direction . Nie jestem dobra w te klocki więc przepraszam że tak skromnie : )

Teraz do rzeczy :

-Lou ma dzisiaj urodziiny ! Wszystkiego najlepszego kochanie ♥ Życzę ci abyś był takim samym kochanym debilem co za czasów XF i nie zmieniaj nam się bo tego nie przeżyjemy ! -,-

-Harry dopiero dzisiaj wrócił do UK fanki go widziały na lotnisku  Heathrow w Londynie. Styles powiedział jednej z fanek, że boli go podbródek . Jestem ciekawa co ta Tay mu zrobił na tych nartach że go boli ? ! : O 

-Na eska.tv mówili że najczęściej w 2012 roku w Google Grafika było wyszukiwane One Direction : ))

-Tutaj macie kanał Lou na  YouTube ------> Kliiik.

- Chłopcy sprzedali 20,000 biletów na występ MSG w jedną minute. WoooW Poszły jak świeże bułeczki xd

 -Niall nienawidzi kiedy budzi się na chwilę a potem nie może zasnąć. Hahahahahhahah Horan ja też : O Co za zbieg okoliczności xd ♥

- Harry spytany przez magazyn Tiger Beat jakiego rodzaju jest chłopakiem, odpowiedział:

"Myślę, że jestem bardzo lojalny. Chciałbym myśleć, że jestem romantyczny ! Moja mama mówi, że jestem." 1DP


- Up All Night jest 5 na liście 200 najlepszych albumów tego roku na liście Billboard a WMYB jest 10 na liście najlepszych 100 piosenek. 1DP

-One Direction jest pierwszym zespołem od czasów Daughtry w 2007, który znalazł się na szczycie listy Billboard jako "Artysta roku"! 1DP

-Nie ma za dużo informacji bo chłopcy spędzają miło czas z rodziną. Ze względu, że to dzień Lou wstawię kilka jego fotek :


 Mały Lou ♥



















Dla mnie to oni są dla sb stworzeni ♥ 


  





Forever Young ! ♥

 Normalnie aż się łezka w oku kręci -,- 
Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Lou ♥

To ja uciekaam paa  :** 
  

4 komentarze:

  1. Wesołych Świąt laski. Niech sie spełnią wasze marzenia. xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Louis był w parku linowym! xD Wszystkiego naj nasz kochany debilu! Nie zmieniaj nam się tylko! Moje życie straci sens!

    Julia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham cię louis ty słodki debilu

    OdpowiedzUsuń