środa, 26 grudnia 2012

Plotki, newsy, prezenty. !

Hejoo.. Jak wam mija drugi dzień świąt ?
Dawno mnie tu nie było..ale wiecie pomaganie przy świętach zajęło mi sporo czasu.
Ogólnie rzecz biorąc nie czuję tej ' Magii Świąt ' . Wszystko wykonuję automatycznie bez radości i tego podniecenia jak zawsze.. Hmm nw dlaczego tak jest .. Ale mam nadzieję, że w przyszłe święta będzie już normalnie.
W prezencie dostałam czapusie, szalik, rękawiczki i zestaw z Garniera - balsam i krem do rąk. Do tego jeszcze małe lustereczko i trochę słodkiego..:D
Dzisiaj za to oficjalnie zostałam matką chrzestną .. :D
Dlatego praktycznie cały dzień nie było mnie w domu. 
Dopiero przed spaniem postanowiłam napisać posta..
NO więc zaczynamy !

1. Pod spodem macie zdjęcie, które Danielle wstawiła na Instragrama. Prawda, że jej paczadła są boskie? <3


2. A oto zdjęcie dwóch najlepszych przyjaciół na świecie. Aww.!
Nie mogłam się powstrzymać i musiałam wstawić.. ♥





3. Harry jest w Holmes Chapel, Niall jest w Mullingar, Zayn i Louis są w Londynie, Liam jest w (chyba) Wolverhampton.

4. Liam jakąś godzinkę temu robił pierniki ze swoją siostra Ruth i jej chłopakiem.

5. Doniya ( siostra Zayna ) od brata i Perrie dostała te dwie wspaniałe rzeczy..Sami zobaczcie




















A to Waliyha ! :D


   

Torebki zostały zaprojektowane specjalnie dla nich .:)
Nie ma co.. braciszek się postarała :D

6. Niall dostał na święta pierwszy sezon Puberty Blues i nową gitarę, a od Seana, Dylana, Brada i Shana MANKINI.  Hahha jednak Horan nie pokaże nam się w tym wdzianku.. Wielka szkoda xD

7. Mama Zayna kupiła synowi portret Boba Marleya na święta! :D

8. A pod spodem obiad Malików.. Zjedlibyście? :D



Widzicie ile prezentów..? O mamuniu najświętsza.. Trochę kasy wydali.. Alee co to dla nich..mogą sobie pozwolić.. :D




9. Kuzynka Nialla, Katie dostała pamiętnik 1D - to miał być żart.. Nie wiem co w tym dziwnego.. Ja bym chciała taki dostać :D

10. Niall złożył świąteczne życzenia chłopakom na twitterze : "Wesołych Świąt chłopcy! Liam, Zayn, Louis, Harry kocham was wszystkich" 

W jednym w twettów Louis napisał do Nialla, że miał wielkiego kaca.. Ja już sobie wyobrażam co się tam działo :D
Jak za dawnych czasów.. znów zaczynają pisać do sb na twetty. <3

11. Wiecie, że Harold Hazza jest mózgowcem zespołu. Miał najlepsze oceny w szkole z całej piątki.. Bravoo Haroldzie xD

12. Pewnie zastanawiacie się kim chcieli być chłopacy .. Ja odpowiem wam na to pytanie. :)
  • Niall chciał być inżynierem dźwięku, 
  • Lou i Zayn nauczycielami sztuki. (: 
  • Harry chciał być fizjoterapeutą
  • a Liam strażakiem. (:
Spodziewalibyście się? BO ja chyba nie.. xd

13. A teraz piosenki, które chłopacy lubią wykonywać na koncertach :
  • Niall : Everything About You.
  • Lou : C'mon C'mon.
  • Harry : Kiss You.
14. A teraz najśmieszniejsza wiadomość dnia.. Podobno Taylor i Harry rozstali się, ponieważ dziewczyna zrzuciła go ze skutera śnieżnego, gdyż Styles na święta chciał wrócić do domu. Ja nie ogarniam tych ludzi xD Totalna paranoja.. widać, że się im nudzi :P

15. Little Things jest na 2 miejscu w liście "Lajk Czart"  I tak dalej :D

16. Harry chciałby mieć włosy jak Zayn, zaś Malik chciałby poczucie humoru Louisa. Tommo chciałby rozsądek Liama, albo beztroskość Nialla. Liam chciałby prowadzić taką dietę jak Harry. Zaś Horan chciałby mieć brzuszek jak Styles! Bardzo ciekawe.. Ale jednego nie kumam. Przecież Hazza nie ma brzuszka xD

Na dobranoc  taki fajny obrazek..
Liam jako renifer.. 
Niall - Święty Mikołaj, bo lubi jeść.. xD
Louis ma okulary przeciwsłoneczne mimo, że to zima :P
Malikowi zimno, bo biedaczek nieprzyzwyczajony.
A Harry jak zawsze nie wie co się dzieję.


Prawda, że fajne ? :D

Okey ja już zmykam.. 
Wesołych Świąt <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz