wtorek, 18 grudnia 2012

USA , Magazyn You

No siemanoo ;D
Co tam u was? U mnie jest super.. Nasza szkoła wygrała Turniej w Halową Piłkę Nożną..! Jestem z nich dumna.. A tak ogólnie to dzisiaj czekałam pół godziny w kościele na księdza.. I strasznie zmarzłam.. Ręce mam zimne jak lody.. ;/
Okey dość tego narzekania..

Jak się domyślacie chłopacy wylecieli dzisiaj do USA..Dlatego nie ma na razie dużo nowości.. Na pewno w nocy przybędzie pełno zdjęć. Więc jutro będziemy mieć ręce pełne roboty. Ale na dzisiaj też się coś znajdzie ;)

Fanki nie mogły dziś porozmawiać ani porobić sobie zdjęć, gdyż chłopacy nakręcali na lotnisku teledysk to coveru "One Way Or Another".

Tutaj macie artykuł na temat urodzin Louisa.. Louis Birthday
Jeden minus tekst jest po angielsku..Ale na pewno dacie sobie radę.. Napisany jest prostym językiem.. więc spokojnie.. :)




Ten tort  wygląda pysznie. Z chęcią bym sobie go zjadła.. :D
A widzicie podobiznę Louisa? :D Jest w czerwonych spodniach i bluzce w paski.. Tak jak dawniej ♥

Pod spodem macie babeczki, który Harry podarował Taylor na jej 23 urodziny . 

 
Brakuje jednej babeczki ;> 
Hazza pewnie ją zjadł :P W przeciwnym razie Taylor byłaby starsza.. :P

Tutaj macie taki mały kalendarzyk z najważniejszymi wydarzeniami.. Kalendarz
Wynika z niego, że chłopacy opuszczą USA  w czwartek w nocy lub w piątek ;)


A teraz zdjęcia z Sesji do Magazynu ' YOU ' 
1. Harry




 O mamuniu..zgon na miejscu <3



2. Zayn


 Haha ta mina .. ♥




3. Louis


Louis w swoim żywiole :D


4. Niall





A na koniec mój przystojniaczek ♥ Te jego oczęta..  Boskiee <3

5. Wszyscy 





Jak na nich patrze to widzę bogów seksu.. Kasi określenie jest idealne.. <3
Sorki, ze nie wstawiłam zdjęć Liama.. ale chyba nie ma.. w razie czego dodam ;)


Okey ja chyba kończee.. Myślę, że taka dawka wrażeń wam wystarczy.. A na pewno spowoduje, że nie zaśniecie.. 
Paaa miśki   ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz