środa, 10 kwietnia 2013

Heeeeeeeeeeeeejka słoneczka ♥ 

Z góry przepraszam za moją cholernie długą nieobecność ale mój Internet jest okrutny, pooostaram się wszystko teeraz nadrobić, więc się mnie teeraz tak szybko  nie pozbędziecie xd 
Mam nadzieję że chociaaż troszeczkę za mną tęskniliście ( naiwna ja xd ) bo ja za waaami bardzooo ♥ 

Aleee jedzmy z koksem : 

- Niall ostatnio wstawił na TT zdjęcie małego, roboczego, hotelowego studia,bo jak wiecie  chłopcy pracują nad 3 albumem : ))


-W poniedziałek (8.04.2013 ) nasi chłopcy mieli koncert w Newcastle,  wczoraj również się tam odbył i dzisiaj też się tam odbędzie xd Następny koncert będzie  w Szkocji : )

-Harry w poniedziałek  z chłopakami z zespołu 5 Seconds of Summer w garderobie przed koncertem


-Fanki, które siedziały w poniedziałek nie daleko Pezz powiedziały że dziewczyna zna teksty wszystkich piosenek chłopców *.*  A wy znacie je na pamięć ? : D


-Na koncercie oprócz Pezz była rodzina Zayna i Louisa oraz prawdopodobnie Eleanor, Danielle i Andy ; )

-Harry, podczas swojego solo w piosence 'What Makes You Beautiful', kurczowo trzymał swoje spodnie, aby tym razem Liam (ani żaden inny) mu ich nie ściągnęli hahahhahaha ojj Hazza *.* 

-Harry  po poniedziałkowym koncercie spędzał czas z Lou, Tomem i Lux (fryzjerka i makijażystka, jej narzeczony i ich dziecko, przyjaciele Harry'ego). A następnie był w hotelowym barze, postawił drinki dwóm fankom. Kuuurde te to mają dobrze ; )

Tom wstawił krótki filmik z Harrym, gdzie Hazza mówi do małej Lux ----> Kliiik.


-Niall  ostatnio odpowiedział  na kilka pytań fanek.

Fanka spytała Nialla, czy ma sekretną dziewczynę czy to tylko plotki, Niall odpowiedział, że NIE MA.

Inna spytała jaka jest jego ulubiona rzecz z poniedziałkowego  koncertu, odpisał, że gdy Liam podrzucił mikrofon, a ten spadł pod scenę. Ohh Payne xd : D

Fanka: Hej Niall, straciłam wczoraj głos na koncercie!
Niall: Ja też straciłem swój! haha

Fanka: Co masz teraz na sobie?
Niall: Nie mogę ci powiedzieć, hahaha 


-Little Things - Newcastle - 08.04.13 -----> Kliiik. 
Hahahahhahah zobaaaczcie : )

-Harry spotkał wczoraj Stephena Millera (brytyjski lekkoatleta) na Gateshead College w Newcastle (hala/boisko sportowe)


-Jak wiecie nasz Lou pokłócił się z jednym z członków zespołu The Wanted . Eska napisała o tym artykuł, pytają nas tam za kim jesteśmy ? Nooo więc ? Moooją opinię pewnie znacie ale cieeekawi mnie wasza : D
----> Kliiik.

- Lou Teasdale wstawiła na swojego Twittera filmik, Harry i Ashton z 5SOS tańczą.-----> Hahahahahhahahaha

-Zaaaaabawne filmiki z koncertów ----> Kliiik. 

- Helene ( nauczycielka śpiewu) wstawiła zdjęcie na TT z wczorajszego koncertu, a z chłopcami Marco !



-Hazza z małą fanką za kulisami 



-Zayn, Perrie i mała fanka  za kulisami w Newcastle.



- Boski Nialler z fanką pod areną  ; )


Teeeeraz foteczki z koncertu :

Hoooooran wyyyyżej się nie dało ? xd 

 


-










Harold udający  statuę  wolności xd




N: Jeeeeestem Boooogiem ! Uświadoom to sobie sobie xd






 

Toooo chyba wszystko z tych najważniejszych rzeczy : ) 
Jakbyście chcieli jakieś fakty albo coś to piszecie w komentarzach : D 
Paaaa miśki ♥

4 komentarze:

  1. Zajefajny blog *.*
    + Czy sądzisz,że Harry jest gejem? :o bo ja już teraz nie wiem :/ sądzę, że nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teeeż uważam, że nie jest : ) Wydaje mi się, że chłopak, który byłby gejem nie umawiał by się z dziewczynami na randki ; )

      Usuń
  2. ja za tobą tęskniłam!!!
    a co do tej kłótni to oczywiście jestem za naszym kochanym Louis'em <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Taak! Chcemy FAKTY lub IMAGIFY!! Bardzo je lubię <3

    OdpowiedzUsuń