niedziela, 21 kwietnia 2013

Koncert Manchester (20.04.2013 )

Morning ! : ) 

Coo tam u waas  ? Taaaka piękna poogoda dzisiaj , a ja umówiona z geografią jestem kuurde -,- xd Ale mniejsza o to : ) 

Słuchajcie jak już pisałam chłopcy mieli wczoraj koncert w Manchesterze, który nie zaliczał się do trasy TMH  i pisałam, że podczas występu 5SOS Louis i Zayn wparowali na scenę i zaczęli czyścić im buty i podłogę ---- > Kliiik. , chłopcy z zespołu 5SOS nie byli im dłużni ----- > Kliik.  Podczas koncertu rozpętała się wojna na jedzenie, jajka, owoce i kostki cukru ----> Kliiik.  . Potem na scenę podczas Kiss You wbiegło 5SOS w maskach chłopców i zaczęli z nimi tańczyć xd

Jaaa ich uwieeeeelbiam ♥ 




-Dzięki organizacji charytatywnej Rays of Sunshine, ciężko chory chłopczyk o imieniu Callum spełnił swoje marzenie i poznał wczoraj  1D za kulisami przed koncertem w Manchesterze.

- Na wczorajszych  finałach siatkówki Zaksa-Resovia w tle leciało OWOA a tak nawiasem mówiąc to Resovia wygrała ! ♥ (Jabny ktoś chciał wiedzieć xd ) 

-Harry był wczoraj  na kolacji z zespołem 5SOS



-Maciej Orłoś mówi o Directioners ---->Kliiik.  Poprostu uwielbiam tego człowieka *.*

-Teenage Kicks - Manchester 20.04.13 (Liam powala Harry'ego na scenie) ----- > Kliiik.

-Niall wstawił na IG nowe zdjęcie. On i Jeremy w tour-bluzach One Direction. Mamusiu chcę taką !  ♥

 

-Jak wiecie wujek Simon był na koncercie chłopców w Manchesterze (19.04.2013 ) na swoim tt napisał:

"Udałem się na występ One D. Co za wspaniała noc! Trochę czasu spędzonego z chłopcami uświadomiło mi jak niewiele się zmienili."

Niall odpisał na tweeta wujaszka:
"Miło Cię było wczoraj zobaczyć, Simon! Porozmawiamy wkrótce, jestem pewien." Awww ♥


- Liam i Lou napisali na swoich twitterach o zakończonej trasie koncertowej po UK i Irlandii.

Liam:
"I tak trasa po UK i Irlandii dobiegła końca. Dziękuje każdemu, kto przyszedł nas zobaczyć. Kocham Was wszystkich. Dziękuje bardzo! :) #doEuropy"

Lou:
"Nie mogę uwierzyć, że z UK to już koniec. Dziękuje wszystkim, którzy mogli to zobaczyć. To było niesamowite. :) (...)"


- Niall odpisał dwóm osobom na tt.
Fanka na twitterze skomentowała kapcie Nialla: ( te, które chłopcy dostali od kierowcy tourbusa )

"Lol, twoje kapcie starego człowieka, Niall!"

Horan odpisał:
"ay ay ay"

  Kolejna zapytała Nialla czy ten dużo czasu spędza na oglądaniu telewizji. Niall odpisał jej, że nie bardzo, tylko wtedy, kiedy ma trochę czasu na odpoczynek. :)

- Chłopcy podpisali zdjęcie dla dziewczynki która zmarła jakiś czas temu.

"Do Jade
Spoczywaj w pokoju
Bardzo już cię tu brakuje i wszyscy cię kochamy z całych naszych serc. Love" Chyba trochę  za późno ...




Zdjęcia bez kategorii : 







Too ja uciekaam  : ) Miłej niedzieli kochani ♥ 

Aha i jakby ktoś miał jakieś pytania albo coś to tu jest mój ask ---->
Kliiik. 

Możecie pytać  : D  

3 komentarze:

  1. Świetne :D
    A kiedy dodacie nastepny rozdział imagina ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. te 3 filmiki na początku mnie rozwaliły

    ach gdyby w Polsce był tak przezabawny koncert :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BĘDZIE!!! MUSI BYĆ!!! TAK DŁUGO ODBIEGAJĄ TEN KONCERT, ŻE MUSZĄ BYĆ PRZEZABAWNI!!! xd

      Jula :__*

      Usuń