sobota, 20 kwietnia 2013

Too i tamtoo : D

Wiitam : ) 

Dzisiaj bez większych wstępów bo mam mało czasu : D 

-Tuuutaj macie wszystkie nagrania z koncertu w Manchesterze ( 19.04.2013 ) ---- > Kliiiik.

-Dziś odbędzie się specjalny koncert organizowany przez gazetę The Sun w Manchesterze.Nie jest to koncert zaliczający się do Trasy TMH. Został za sponsorowany przez gazetę TS, bilety natomiast kosztowały jedyne £9,50. Ohhh serioo ? xd 

-Chłopcy wypuszczą na rynek swoje perfumy (ale to już wszyscy wiemy). One Direction są bardzo zaangażowani w ich tworzenie. Nazwa, zapach, wygląd buteleczki - wszystko to jest konsultowane z chłopcami i nie przejdzie bez ich zgody : D Fajniee :) 

-Harry był w nocy na kręglach wstawił zdjęcie na IG dopisując, że wygrał. Przyjaciele na zdjęciu to Alana Burton (znajoma Eleanor), Chloe Burcham, Tom Leech i Charl Burcham. Do hotelu wrócił około 4am.
Coś Harry często ostatnio imprezujesz -,- 



- Bilety, na koncert chłopców w Japonii, pojawiły się już dziś w sprzedaży, a zostały wyprzedane w ... JEDNĄ MINUTĘ! Wooow ! Mam nadzieję, że w Polsce tak nie bd i że starczy dla mnie biletów xd 

-Na wczorajszym  koncercie w Manchesterze była  rodzina Zayna, rodzina Liama (rodzice i siostry), rodzina Harry'ego (mama, ojczym, siostra i przyrodni brat Mike) oraz przyjaciółka Harry'ego - Ash i najprawdopodobniej Eleanor

- Nw czy wiecie ale chłopcy z zespołu 5 Seconds of Summer nie będą supportem 1D na trasie po Europie, chłopaki pracują nad swoim albumem. Wznowią trasę z One Direction na koncertach w Ameryce.

-Cłopcy są nominowani do   do Social Star Awards sponsorowane przez YouTube w kategorii Best Group(najlepszy zespół), rozdanie nagród odbędzie się 23 maja, chłopcy będą wtedy w Hiszpanii.

- Zooobaczcie Simon był obecny wczoraj na koncercie chłopców ♥


-Nowe zdjęcie chłopców zza kulis 

 

-Pytania z Twittera, Chłopcy zrobili ćwiczenie "głowa, ramiona, kolana, pięty" i zatańczyli egipski taniec -----> Kliiik. ( Manchester 19.04.2013 ) 

-Zayn poinformował nas, że oglądał w nocy film "Django Unchained". Reżyser Tarantino nigdy nie przestanie go zadziwiać, a Jamie Fox jest jego nowym idolem.

- Kilka koncernów temu Harry chciał, aby Liam zapłacił za swoje grzechy i również chciał mu ściągnąć spodnie... ale mu się to nie udało xd Ojj Hazza jesteś aż tak kiepski w ściąganiu spodni ? : D 

-Kevin Jonas o One Direction:

"Oni są świetni" Awww ♥


-Niall wstawił na IG zdjęcie z podpisem:
"Ja Vs Lou Teasdale. Ona ma pomarańczę, Ja mam Bueno" (Przepraszam za jakość )



- Korytarz w muzeum figur woskowych prowadzący do figur 1D ! Booże chcę taki pokój xd *.* 






-Harry wstawił na IG screen'a z wiadomości którą dostał dziś rano, (Nie wiadomo od kogo jest)

"Najlepsza wiadomość, która czekała na mnie po wstaniu"


Wiaaadomość . 

 "Śniło mi się wczoraj, że mieliśmy wspólnego leniwca, ale nie dawałeś mi się nim w ogóle opiekować, więc zabrałem Cię do aresztu, ale to nie był areszt tylko restauracja. Wtedy zamieniłeś się w kosmetyczkę i byłeś wkurzony, bo ludzie ciągle prosili żebyś dał im znać jak będziesz wolny. Nie ważne, mam nadzieję, że u Ciebie wszystko ok xx"

tłum.: 1DPL


-Słuchajcie MTV Polska  organizuje konkurs, gdzie można wygrać książkę One Direction ---- > Kooonkurs.  


- Chłopcy narysowali dziś ten portret reportera gazety The Sun za kulisami.



 Ładnie im to wyszło xd : ) 

 Louis narysował dziś Nialla za kulisami, Lou rysujesz lepiej ode mnie xd : )



-Louis i Zayn weszli dziś na scenę by nabrać zespół 5SOS którzy aktualnie dawali swój występ, chłopaki zaczęli czyścić podłogę i ich buty! xd 1DPL 

Natomiast zespół 5SOS najwyraźniej zamierza się odgryźć za żart Louisa i Zayna, napisali na swoim TT, że mają coś zaplanowane i żeby 1D uważali! Będzie cieeeekawie xd : P 


-Chłopcy są już dawno na scenie, na dzisiejszym koncercie na pewno jest: rodzina Louisa i rodzina Liama, tata Nialla, Anne i Robin (mama i ojczym Harry'ego) oraz Anthony Riach (przyjaciel Zayna) i pewnie Eleanor. 

Zdjęciaaaa z koncertu ( Manchester 19.04.2013 ) 




















Too wszystkoo ja ucieeekam paaaaaaaaaaaaaaaaaa słodziaki ♥ 


2 komentarze:

  1. NO i jest git :) Wziąłem udział w tym konkursie :D a po za tym kiedy kolejny rozdział ew ?? :)
    Na koniec to jest mój nowy mail- Maciej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha ogólnie sweet focie xD. Fajna ta ich książka. Niektóre zdjęcia są ekstra ^^

    Jula

    OdpowiedzUsuń