poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Heszyszki ?

Widze se że dawno nie było aktualnych wieści o chłopcach. Myślałam że laski coś zrobią, ale u nich najwidoczniej utrzymuje się świąteczna atmosfera. Mi sie z lekka nudzi dlatego zgadzam się na wszystko co zaproponujecie. I według mnie częściej powinniście pisać co mamy dodać. Na początku troszkę wątpiłam czy ktoś czyta tego bloga, bo nie było komentarzy pod zwykłymi postami, ale teraz już sie nie martwię.

Czy u was za oknem też  śnieg ? U mnie na razie pada. Właśnie z jakiego województwa jesteście ? Ja z Wielkopolski i mieszkam sobie w małej wiosce. xD
Zebrało mi sie na zwierzenia -__- sory ludzie czasem tak mam.

I jeszcze jedno. Bo zauważyłam że na niektórych blogach podana jest poczta. Czy mamy to założyć ? To ważne i ma mi to napisać każdy kto czyta tego bloga.

No i po drugie. Anonimkowie, zauważyłam że jest was tu większość. Pisaliście że nie macie i kont i wgl. Rozumiem. :) I wpadłam na taki pomysł że na koniec komentarza podawali byście swoje imie, albo TT jeśli macie. ♥ Ale jeśli nie chcecie to spoko. Nie zmuszam was.

No i na końcu po trzecie...
Maciej mi tam nabazgrolił że zapomniałam o Larrym. Kto chce Larrego, oczywiście oprócz Macieja. xD


A teraz jade z tym. Przepraszam że tyle tu nagadałam, ale uważam to za ważne.

1. Na początek, zdjęcie Harolda z soboty. Huhuhu jedzonko ♥


2. Liam, Danielle, Niall, Sam Teasdale, Andy, Caroline Flack byli w sobotę na koncercie Ollyego Marsa. Nasz kochany Andy wrzucił na tt zdjęcie z koncertu ;


Tu Niall z mamą Ollyego Marsa;



3. Liam w Westfields ;


4. Nie wiem czy wszyscy to wiedzą, ale wczoraj był koncert w Liverpoolu. I Liam i Harry zademonstrowali nam takie coś. Według mnie Niallowi wyszło to sto razy lepiej. xD


A Liam jakie ma ADHD. ♥ Tak wgl świetnie ich ubrali.

5.Sądze że czas na zdjęcia z koncertu.

* Ja tak zawsze robie jak mówie do Ew ; " Pikaczu... Wybieram cie. " xD Wiem wiem głupia ja.


* Eh nie lubie wam dodawać takich rozmazanych zdjęć ^^ psują mi wizerunek. Ale cóż.


* Czy tylko mnie Liam rozwala z zdjęć koncertowych ?


* A so mi su se gu no nu. ♥ tak na dzień dzisiejszy nazwałam ten krok. xD


* Harry przepraszam gdzie ty trzymasz ten mikrofon ? :O


* Nasz Harold ubrał sie na czarno. Naśladuje Damona z Pamiętników Wampirów. ♥


* Huhuhuhuhuh


* Nw czemu ale najbardziej podoba mi sie stylówa Liama i Nialla.




* Liam ; Czy tam jest [ T. I ] ?
   Niall; Gdzie ?



* Hahahahahahhahahahahah ♥



* Harold zboczeńcu co ty robisz z tą lalką...


* Uuuuuu ♥



6. Niall na tt poinformował nas że upuścił swojego iPhona5 i pękła mu szybka. Hooooran ty cieloooku ♥

7. Harry dodał to zdjęcie na IG ;


8. Wczoraj chłopcy byli na próbie dźwięku.

9. Niall dodał zdjęcie na tt z Ollym ;


10.  Na koncercie w Liverpoolu były dwie fanki przebrane za marchewki ♥

11.  Nowe zdjęcie Loki ;


12. Dzisiaj odbędzie się koncert w Londynie, na który wbiją znajomi Liama.

13. Liam i Andy 28 marca byli na imprecie w Funky Buddha w Londynie.


14. Harry w swoim aucie, wczoraj pod areną ;


15. Wczoraj fanka spotkała Louisa i El i chciała zrobić sb z nimi zdjęcie. Louis powiedział że może je sobie zrobić, ale tylko z nim....................

16.  Chłopcy wczoraj z ekipą ;



17. Kawałek z wywiadu o filmie ;


Nie wiem co jeszcze mam wam dodać bo nic więcej nie ma ;C

Może jeszcze wlece później, jak mi przyjdzie jakiś twórczy pomysł na posta. xD

I tak wgl... Jest coś co byście zmienili na blogu ? Jesli tak to piszcie : )

5 komentarzy:

  1. Też jestem z wielkopolski z mniejszej miejscowości :) uwielbiam waszego bloga przypominacie mi mnie i moje przyjaciółki (ubóstwiam twoje komentarze przed zdjęciami).x

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie kiedy kolejny imaginy? I dodaj coś o Larrym. Wasz blog jest cudowny codziennie na niego wchodzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem z województwa warmińsko-mazurskiego
    kocham waszego bloga
    wchodzę tu kilka razy dzienne aby zobaczyć czy nie dodałyście czegoś przypadkiem
    chętnie przeczytam coś o Larrym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ja jestem zajebisty dajac takie pomysly. a co do Larrego chce znac wasza opinie bo moim zdaniem zwiazek el i lou jest tylko przykrywka a larry nie moze sie ujawnic bo woele fanek typu te co byly pod kosciolem przestaly by ich sluchac a zaczela hejtowac. sorki ale to jest moje zdanie. a wy co myslicie. Maciek xd lubelskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. DODAAAJ!!! Oni są słodcy! ♥ Awww ale z Lou sweetas, że nie pozwolił zrobić fance zdjęcia z El. Taki jakby obrońca xD. ♥ Boziu kocham goo!!!~♥~

    Żyrafaa ;___;

    OdpowiedzUsuń