sobota, 13 kwietnia 2013

Fakty o chłopcach ♥

No więc jak obiecałam nie pozbędziecie się mnie taak szybko xd :D  Nudzii mi się troszkę więc dodam fakty o naszych boys ♥





   -Harry: Jestem zbyt nudny. Louis: Harry, nie dołuj się.

   -Kiedyś na koncercie  Harry zamiast śpiewać "Gotta Be You" śpiewał "Wrong Size Shoe'' (zły rozmiar   buta)

    - Przytulić Louisa, poślubić Nialla, unikać Liama. ~ Harry Styles.

    -  Harry uwielbia brać długie prysznice. Kochanienki bd brać je raaazem xd ♥

    -Harry zawsze ma przy sobie co najmniej 3 Twixy.

    - Jakie są złe strony bycia w zespole? Harry: Zayn. Liam: Pytanie było o złe strony, powiedziałeś Zayn  w  nieodpowiednim momencie.

    -Uderzyła cię kiedyś jakaś dziewczyna? Harry: Tak, ale  poprosiłem ją o to.

    - Hazza: Mam złą posturę. Musiałem brać lekcje pilatessu dwa razy w tygodniu.

     -Chłopcy mówią, że Harrego przyzwyczajeniami jest to,że kradnie jedzenie,głośno chrapie,śpi z otwartymi ustami i stara się spać na tobie. Nooo nie mogę xd

     -Zayn:Liam jest człowiekiem, który nigdy nie będzie nikogo darzył nienawiścią



     - Liam twierdzi że gdy jadą autem, Harry zanudza wszystkich bezsensownymi opowieściami.


    -Podobno kiedyś  Zayn wrzucił papierosa przez okno a fanka go  podniosła i spaliła do końca.



 
      -Chłopaki: teraz jesteśmy jak najprawdziwsi bracia. Nie ma niczego co mogłoby nas rozdzielić.

      -Raz Niall, Liam i Zayn zrobili zakupy i przekazali je organizacji charytatywnej w LA. Oooo ♥


      -Louis: jesteśmy generalnie szczęśliwi że jesteśmy tutaj, w zespole. Liam: Zamknij się Louis.


      -Najtrudniejsza piosenka do zaśpiewania z płyty ''Up all night? Niall : WMYB. Liam : Moments. Louis:Save You Tonight. Zayn : Tell Me A Lie. Harry : WMYB.


      -Niall: Każdy kto jest zabawny i nie bierze siebie zbyt poważnie jest dla mnie atrakcyjny.


      -Zayn mówi że jest bardzo zorganizowany i lubi wiedzieć gdzie leżą jego rzeczy.


      -Louis bardzo dba o rodzinę. Wysyła do domu pieniądze na opłacenie szkoły swoich sióstr :)




      - Gdy byłem mały uwielbiałem być w centrum uwagi - Zayn


      -Niall: Nienawidzę, kiedy dziewczyny udają głupie, myśląc, że to jest słodkie.

      -Liam: Niektórzy fani są zazdrośni, ale muszą zdawać sobie sprawę, że jesteśmy realizacją naszych marzeń.


      -Niall: Harry lubi nosić stringi. Hahahahahahahaha nie wnikam xd 

    
       -Niall jest wielkim fanem Justina Biebera : D 

       -Niall uwielbia być blondynem, ale bardzo boli go to że wybiela końcówki włosów.

       -Niall: Ja jestem naprawdę nerwowy, kiedy gołębie latają przed występem.

       -"Kiedyś obudziłem się w domu u jakiegoś przypadkowego kolesia, i nie wiedziałem kto to był" – Lou

       -Reporter: "Miley Cyrus czy Selena Gomez"? Louis: "Wolałbym Eleanor Calder".



       -Zayn gryzie dolną wargę gdy jest zdenerwowany

     -"Myśle że Dziewczyna wyglądałaby gorąco w leginsach, butach emu w bluzie z kapturem i związanymi włosami". – Zayn
      -Jedną z rzeczy która  odrzuca Zayn'a od dziewczyn to gdy ma dziwny śmiech. 

       
       - ‎"Nieważne ile razy ludzie będą próbowali Cię skrytykować, najlepszą zemstą jest pokazanie im, że byli w błędzie." - Zayn Malik.


 - Lou rozdawał koszulki Zayn’a.

 - Harry raz zatweetował " Moge sprawić że twoja dziewczyna będzie krzyczeć głośniej , kiedy ją follownę. W to nie wątpie xd
  
-Podczas jednego z koncertów, Liam wskazał na Danielle i zaśpiewał kwestię : You Make My Heart Race.


-Louis mówi, że jest złym kucharzem, ale ugotowałby coś dla dziewczyny żeby być romantyczny.

- Harry: czasem myślę i widzę...że mam dużo włosów!



- Jestem Niall. Ten Irlandczyk - Niall. Chooolernie przystojny Irlandczyk *.*


 -"Niall to mój idol!" - Zayn. "O mój Boże, mój idol uważa mnie za idola!" - Niall.


- Robimy dla nich wszystko. Harry:Moje dziewczyny są niesamowite



- Czas jest najcenniejszym darem jaki możesz komuś dać, ponieważ jest częścią twojego życia która nigdy nie wróci - Zayn

- Miałem kiedyś koleżankę którą ojciec bił i molestował, wtedy obiecałem sobie że ja nigdy nie skrzywdzę mojej córki - Niall

-Nasz zespół nigdy się nie zmieni. Już zawsze będziemy piątką śpiewających idiotów - Niall. No ale my kochamy tych pięciu śpiewających idiotów ! ♥♥

 -Zayn: Gdy byłem mały, miałem dwa koty Lolo i Lolo. Harry: Niezbyt oryginalnie. Niall: twój chomik nazywał się Chomik. Hahahaahahahahahah no leże xd

-Niall: Każdy zasługuje na to, aby czuć się dobrze z samym sobą. Jeśli ty nie, zacznij. Każdy jest piękny.

- Na jednym spotkaniu z fanami, jedna fanka dała Zayn’owi książkę pt. ''Dlaczego palenie jest dla ciebie złe?''. Zayn zobaczył tytuł i popłakał się. Potem ją przytulił i powiedział ''Tak bardzo przepraszam '' Ohh...

- Zayn ma inne motto życiowe każdego dnia. Liam sądzi że to niesamowite.

- Zayn raz zjadł ostatniego chipsa i Niall chciał mu w ramach kary odgryźć rękę.

- Ulubioną częścią ubrania dla Niall'a jest jego bluzka z napisem " free hugs"

- Fani zawsze mówią Niallowi że jest piękny, ale on sądzi że nikt nie jest piękniejszy od nich.



To chyba wszystko : D Jeśli macie jakieś propozycje na posta to piszcie w komentarzach : D 

Bajoo ♥ 

3 komentarze:

  1. może jakieś ciekawostki o poszczególnych członkach zespołu

    OdpowiedzUsuń
  2. Może cos o dziewczynach naszych chłopców? :) albo o kawałach które urządzali sobie nawzajem albo jakiś kompromitujących sytuacjach, wpadkach <3 takkk do śmianiaaa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaaa o wpadkach xD *.*

    OdpowiedzUsuń