wtorek, 2 kwietnia 2013

Newsyyy ♥

Cześć wszystkim xx Nareszcie wróciłam.. Sorki, że tak długo mnie nie było, ale wiecie święta, i całe to zamieszanie.. Nie miałam po prostu czasu.. Teraz spróbuje to nadrobić ^^ A wiec zaczynamy !


1. Jon i Sandy z chłopakami z



 2. Nie wiem co o tym myśleć.. xD Zostawię to bez komentarza  ;D


3. Z IG Eleanor 



4. Liam i Louis z kolegą Lottie 




5. Niall spędził wczorajszy dzień z Emilie z fundacji Make a Wish, która została na koncercie <3 




6. Ella Henderson i Loki.
 


7.  Louis i Eleanor byli wczoraj na zakupach




8. Danielle i Eleanor na wczorajszym koncercie






 Dodatkowe z koncertu:

9. Josh z fankami



10. Kolacja Nialla 




OMG!  To są pierogi ! <3 
Wiedziałam, że połączy nas jedzenie.. ! ♥


# Dodatkowe:
  • Właśnie trwa popołudniowy koncert chłopaków <3
  • Gemma unfollowala Taylor. - Hahha nie żebym sie cieszyła czy coś xD


2 komentarze:

  1. Tojest ravioli , wiem bo sam takie gotuje w wakacje jak do fr z rodzinka jedziemy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak coś właśnie mi się zdawało, że to nie pierogii, ale co tam xD A jak to właściwie smakuje.. ? ^^

      Usuń