sobota, 27 kwietnia 2013

Takie tam se coś....

Czeeeeść przyszła pora na mnie. Więc co rodzinko, na kiedy umawiamy sie na gifo- historyjki ? Bo jak chcecie to ja wam coś tam poszukam. :) Testy takie wiecie, wydają mi sie banalne, ale popełniam głupie błędy i z tego co sb obliczyłam mam mało punktów ;( .

1. Harold był w czwaartek na koncercie koncercie Roda Stewarda, a potem poszedł z nim jego żoną i ich córką na kolacje.
















2. Liam we wtorek bansował sb w klubie Funky Buddha ;








3. Louis na spotkaniu imbryczków... nie no tak serio to na jakiejś imprezie organizowanej przez Yorkshire Tea ;






Tu macie filmik z pociągu ----- > http://www.youtube.com/watch?v=JcakTLCr2OI

4. Zayn i Perrie byli w czwartek w sklepie Disney w Paryżu.






5. Harry wczoraj koło Starbucksu ;






6. Niall grał wczoraj w golfa zzzzyyy... o cholera ;o jakie to długie imiona xD


7. Harry wczoraj z Gemmą Harvey ;


8. Siostra Louisa, Fizzy wrzuciła na IG takie fajne zdjęcie z młodym Louisem i Lottie.





9. Harry 19 kwietnia był w Holmes Chapel wraz z ekipą która kręci materiał do filmu o naszych chłopcach. Tam Harold nagrywał ptaszki ---- > https://vine.co/v/bUn7ddg2j9r

10. Prezentacja figur woskowych ;


Taka tam ciekawostka... Każda z figur jest zrobiona z 150 kilogramów gliny. :O

11. Mała Lux tańcząca wczoraj do Kiss you ; https://vine.co/v/bxB9zbdQub2 hahahah świetna jest ♥

12. District 3 nagrał cover do Little Things ;


13. Niall wczoraj ;








14.  Z TT Nialla ;






15. Z TT Harrego ;





Z IG Harrego ;







16. Z TT Lou ;





17. Z TT Elki ;





No to to by było na tyle. xD Tak wgl chciałam wam podziękować za 60.000 wyświetleń... Nie spodziewałam się że dojdziemy do nich tak szybko. Nie wiem jak wy ale ja czekam na liczbę 69. Naprawdę bardzo wam dziękuje ♥
A teraz ide sprzątać ;____;
Może dodam dzisiaj gifo historyjki, ale to nie jest pewne xD

3 komentarze:

  1. Dodajcie gifo historyjki <3 plissss

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww jak słodko razem wyglądają *.*. Tylko im zazdrościć ♥

    OdpowiedzUsuń