środa, 17 kwietnia 2013

Poniedziałek

Czeeeeść wszystkim. Przepraszam że tak dawno nie robiłam postów... Jest mi wstyd, ale lenistwo wzięło nade mną górę. I wgl przez jakiś czas nie miałam neta ;( Teraz zrobie wam takiego skrótowego posta.

1. Liam dobił do 10.000.000 followersów i z tego powodu bardzo się cieszy ;



2. Capital FM poinformowało o  sondzie w nasi chłopcy zwyciężyli w paru kategoriach ;

* Louis ;
"Najgłośniejsze (najbardziej niewyparzone) Usta Twittera"
 * Liam ;
"Najlepsza Twitterowa Woja" (za wymianę zdań z Boy'em Georgem)
 * Harry;
"Najlepszy Twitterowy Szef Kuchni",
"Największy Twitterowy Fangirl"
"Najlepsze poranne włosy"

Hihihihih z wszystkim się zgadzam ♥

3. Niall w warsztacie samochodowym w Londynie ;


Potem na tt napisał że to najlepszy dzień wolnego. 

4. Potwierdzono że film o 1D " This is Us " będzie można zobaczyć w Polskich kinach Aksdnfdjebfshgfv ♥


Będziemy mogli go zobaczyć 30 sierpnia. 
Mam taki plan... moze zrobimy zbiorowy nalot na kino w tym samym dniu hm ? xD 


5. Danielle ;


6. Niall w poniedziałek z Michaelem Buble i Russellem Petersenem ;


7. Artykuł z eski ; Szuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

8. Już jutro będzie można oglądac figury naszych chłopców w Londynie.

9. Perrie z Hatchi na koncercie ;


Pięęęęęękna jest ♥

10. Chłopcy w niedziele na koncercie urządzili.... WYŚCIG TACZEK ?! :O Hahaha Niall ty cieniasie. xD


* Ludzka piramida z chłopakami z 5 Second of Summer.


Hahahah idzie im coraz lepiej ♥

11. Ed Sheeran wypisywał obok zdjęć każdego z chłopców skojarzenie o nim ;


12. Harry napisał pionenkę Tich - Dumb


Tłumaczenie ;

Powiedziałeś, że zakochałeś się we mnie zbyt szybko
Dałeś mi słońce, gdy wszystkim, czego chciałam był księżyc
Nigdy nie traciłeś mnie z oczu,
Trzymając moją rękę trochę zbyt mocno

Popijając piwo, czekałeś na odpowiedź
Chciałam żebyśmy zwolnili, ty chciałeś przyspieszyć
Powiedziałeś, że zakochałeś się we mnie zbyt szybko
Znasz mnie od 24 dni, więc jak to może być prawdziwe?

Nie znasz moich myśli,
Ale w sumie, ja też nie,
Lecz sprawiasz, że się uśmiecham, bardzo.

Oh oops, myślę, że za tobą tęsknię
Za późno, bo już się ciebie pozbyłam
Myślę, że może postąpiłam źle
Przepraszam, ale nie wiedziałam, że byłeś tym jedynym
Oh nie, byłam przerażona
Przekonywałam siebie, że wcale mnie to nie obchodziło
Teraz wiem, że ty jesteś tym jedynym
Przepraszam, że byłam taka głupia
głupia, głupia, głupia, głupia… 3x
Przepraszam, że byłam taka głupia...

Tęsknię za twoimi telefonami późno w nocy
Budzącymi mnie tylko po to, żeby sprawdzić czy wszystko w porządku
Tęsknię za twoim PDA*
Nawet jeśli wiesz, że to nie czas i miejsce

Chowając moją dumę, czekam na odpowiedź
Obiecuję ci, że następnym razem będę starała się bardziej
Teraz wiem, gdzie popełniłam błąd
Czy kiedykolwiek wiesz co posiadasz, dopóki tego nie stracisz?

Będę stała po twojej stronie
Poprzez deszcz i blask,
Ponieważ sprawiasz, że się uśmiecham, bardzo.

Oh oops, myślę, że za tobą tęsknię
Za późno, bo już się ciebie pozbyłam
Myślę, że może postąpiłam źle
Przepraszam, ale nie wiedziałam, że byłeś tym jedynym
Oh nie, byłam przerażona
Przekonywałam siebie, że wcale mnie to nie obchodziło
Teraz wiem, że ty jesteś tym jedynym
Przepraszam, że byłam taka głupia
głupia, głupia, głupia, głupia… 3x
Przepraszam, że byłam taka głupia...

Nie dbam o to, będę czekać cały rok
Nie ruszę się spod twoich drzwi
Tylko uspokój się, posłuchaj mnie
Zaczynając od teraz, nigdy cię nie zawiodę
I będę stała po twojej stronie
Poprzez deszcz i blask,
Ponieważ sprawiasz, że się uśmiecham, bardzo.

Oh oops, myślę, że za tobą tęsknię
Za późno, bo już się ciebie pozbyłam
Myślę, że może postąpiłam źle
Przepraszam, ale nie wiedziałam, że byłeś tym jedynym
Oh nie, byłam przerażona
Przekonywałam siebie, że wcale mnie to nie obchodziło
Teraz wiem, że ty jesteś tym jedynym
Przepraszam, że byłam taka głupia
głupia, głupia, głupia, głupia… 3x
Przepraszam, że byłam taka głupia...

*Public Displays of Affection - publiczne okazywanie uczuć

13. Liam podziękował na tt fance że dobrze wypowiedziała się o One Direction w radiu BBC .

14. Niall w poniedziałek pół nocy spędził na oglądaniu golfa i na komentowaniu tego na TT.

15. Nowe zdjęcie Harrego z dzieciństwa.

Hahaha już wtedy wyrywał panienki. ♥

Tyle z poniedziałku... Zaraz dodam wtorek i dzisiaj :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz