piątek, 12 kwietnia 2013

Ziam i Ziall : D


ZIAM 




Noo więc prosiliście mnie o Ziam'a . Z tego względu,że prawie nic nie znalazłam (może nie umiem szukać za co przeeeepraszam ! ) postanowiłam też dodać coś o Ziall'u : D   Będzieeee  dużo zdjęć i gifów : D

No więc jedzieemy :

-Na początkuu taki filmik -----> Kliiiik.

-Tutaaaj kolejny ----> Kliiik.

 

-Let me be the one for you- Pozwól mi być dla Ciebie tym jedynym ♥



-








Kooooooolejny filmik -----> Kliiiik. 




 
ZIALL


Fiiiiiiilmik ----> Kliiik.

Jeeeeeszcze jeden -----> Kliiiik.









I koooolejny filmik -----> Kliiiik.

-Harry: Zayn jest bardzo opiekuńczym facetem. Szczególnie jeśli chodzi o Nialla
- Zayn: Jak można nie kochać Nialla? On jest jak miś, który po naciśnięciu na brzuch, mówi : Ja kocham Biebe'ra




Okeeeey wiem, że się nie wysiliłam ale na prawdę ciężko coś znaleźć ; c 
Mam nadzieję że nie bd źli, że są same gify, zdjęcia i filmiki : *  Jeśli taak too bardzo przeeepraszam ; c

4 komentarze:

  1. http://youtu.be/TSEMcgcL15Y - wstawiam to aby rozwiać wątpliwości co do Larrego;> Kocham Waszego bloga i te wszystkie posty, dzięki niemu nie muszę siedzeć bezczynnie przed laptopem, każdego dnia wymyślam sb kolejne rozdziały :) Dzięki jeszcze raz ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. WASZ BLOG JEST ŚWIETNYYY!! <3
    Niall jaki słodziak (jak to mowi Harry- mis)<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  3. A według mnie, Zayn mógł być jeszcze za czasów xFactora z Liam, ale się rozstali, jednak Zayn ciągle coś do niego czuje. Widać jak patrzy na Payne'a z pożądaniem, za to Li patrzy na niego tylko jak na przyjaciela. To tylko moje domysły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zayn dał Liamowi róże na jednym z koncertów! Oni kiedyś ze sobą musieli kręcić, ale teraz już nie,bo Zayn ma Pezz a Liaś ma Sophie<3

    OdpowiedzUsuń