sobota, 6 kwietnia 2013


Hejka .. ^^ Co tam u was? Jak mija weekend? 
Ja sobie dzisiaj byłam na zakupach i kupiłam spodnie, bluzkę i marynarkę^^ A no i taką dużą bluzkę na w-f ;D
Ogólnie zdycham z bólu i źle sie czuję, ale mam nadzieję, że niedługo mi przejdzie..


1. Zdjęcia z wczorajszego koncertu



 A co tam złówmy sobie jakąś fankę ! :D





Po ściągnięciu aparatu Horan częściej się uśmiecha i pokazuje swoje ząbki <3


L: Widzisz ją?
H: Tak. Jest prześliczna ^^




Zobaczcie umiem stać na jednej nodzee.. Okay jednak nie xD








Taki tam zbiorowy  przytulasek <3

 




H: Zostaw ją..! Ona jest moja.!


H: Nadal cię obserwuje! 









OMG! Te paczadła.. <3





  • Perrie na wczorajszym koncercie chłopaków <3






 Nagrania z koncertu - KLIK <3


2.Wczoraj  podobno Niall zrobił jakiś żart fance przed koncertem. Horan przebrał się za pracownika obsługi areny i przed koncertem usiadł obok jednej z fanek i powiedział jej, że nie lubi One Direction. Dwie fanki które zostały w podobny sposób wkręcone udzieliły wywiadu i spotkały chłopców zza kulisami gdzie zostały zaprowadzone.
Cała sytuacja odbyła się na potrzeby filmu 1D i została nagrana. Jedna z fanek ma imię Phoebe, oto jej Twitter:
A oto zdjęcia :






3. Różne foteczki <3


  • Liam i Louis dziś z fanką




  • Harry z fankami









  • Tatuaż Liama - cały


  • Danielle z fanką ^^


  • Liam, Dan i Loki w aucie




4. Dzisiaj odbędą się dwa koncerty.. Jeden z nich  właśnie się zakończył :D 
Koncert był nagrywany na potrzeby filmu "This Is Us" !
Cały dochód ze sprzedaży biletów  został przekazany Comic Relief: Red Nose Day.  ^^

Rodzice Liama oraz Fizzy Tommo i Aaroosa Malik byli na koncercie. <3


5. Kolejny dzień i kolejny materiał oraz zdjecię z powstawania rzeźb chłopaków. !
Dzisiaj możecie ponapalać sie na Harolda <3








6. Tutaj macie tweety pewnej dziewczyny.. ! :D

LovleyWeasel : Hej, byłam na koncercie w Londynie 4 kwietnia. Liam i Zayn na pewno widzieli nasz wielki plakat Poland <3 Oprócz tego na scenie był producent filmu który mówił ze nagrania z tego koncertu będą w filmie. Kamerzysta podszedł do mnie i filmował tylko mnie i plakat przez jakieś 2m.  Mam nadzieje ze napis z plakatu pojawi sie w filmie :) Byłoby to niesamowite, pozdrowienia z Londynu, Ola..

O Bożeee.. To świetna wiadomość... Wiecie jeśli chłopcy zobaczyli plakat to może zrozumieli, że nawet odległość nie ma dla Polish Directioners znaczenia..! I do tego ten kamerzysta..
Mam nadzieję, że nasza flaga pojawi się w filmiee ! Omomom! <3


#Dodatkowo
  •  Louis dziś potwierdził, że NIE będzie teledysku do piosenki "Rock Me".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz