poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Poniedziałeeeek .

1. Koncerty w Londynie - 6.04.2013








Ty: Schodzisz ze schodów..
Niall: 
















Louis: Zobacz to [T.I]
Harry: Co to za koleś koło niej ?!



NAGRANIA:
  • Liam ściąga spodnie Harry'emu na koncercie ! -  Klik ; Klik
  • One Direction - Harlem Shake! -  Klik
  • Louis żartuje o The Wanted,-  Klik
  • Twinkle Twinkle Little Star - Klik
  • One Direction - Year 3000 - Klik
  •  Pytania z Twittera - 
Więcej:


#Dodatkowe
  • Na występie chłopców był Greg wraz z żoną 



2. Ten sam dzień - sobota

  • Liam, Danielle i Loki






  • Chłopacy z fanami


























  • Wolny czas














  • Z IG Eleanor i Danielle









  • Chłopacy z kuzynkami Zayna












4. Zdjęcia promujące Fenshoppe (Filipiny)









5. Wczoraj w godzinach wieczornych Liam urządził niespodziewanie #AskLiam..
Zadałam mu trzy pytania, ale niestety nie odpowiedział na nie.. Jakoś nie łudziłam się, że mi odpisze, ale wiecie gdzieś w środku chciałam, żeby to zrobił ..
Tutaj macie jego odpowiedzi na pytania:


  • Fanka: Czy kiedykolwiek googlowałeś swoje imię? Liam: haha od czasu do czasu
  • Fanka: Ulubione wspomnienie z chłopcami? Liam: Przejście do występów na żywo w X Factor :)
  • Fanka: Masz teraz na sobie skarpety? Liam: yeaaaah ( tak)
  • Fanka: Lubisz Pringles? ( chipsy) Liam: tak, te chipsy mają taką reklamę, że nie możesz przestać jeść
  • Fanka: Co wolisz, niedźwiedzie polarne czy koniki morskie ? Liam: Niedźwiedzie polarne
  • Fanka: Twoje ulubione jedzenie? Liam: Pizza
  • Fanka: Wiesz że mam 100% na teście do którego kazałeś mi powtarzać? Liam: Genialniee
  • Fanka: Dlaczego robisz ask Liam gdy odrabiam pracę domową? Liam: Przepraszaaam
  • Fanka: Czy wrócicie kiedykolwiek do Brighton (miasto w Anglii) Liam: Mam nadzieję, że tak :)
  • Fanka: W przyszłym tygodniu mam swoją pierwszą lekcje jazdy, jak myślisz ilu ludzi potrącę? Liam: mam nadzieję, że nikogo ha :)
  • Fanka: Jaka jest jedna rzecz bez której nie możesz żyć? Liam: Loki :)
  • Fanka: Czy mogę dostać wirtualny uścisk? Liam: uścisk :)
  • Fan: Jaka jest Twoja najlepsza rada? Mam przesłuchanie w tą sobotę do XF Liam: Zachowaj spokój, rób swoje i uwierz w siebie :) powodzenia
  • Fanka: Wyzywam cię, żebyś zmienił swoje imię i nazwisko na batman payno Liam: Może pewnego dnia podejmę się tego wyzwania, haha :)
  • Fanka: W jaki sposób udało ci się ściągnąć w dół spodnie Harry'ego jak są tak obcisłe? Liam: Myślę, że to było po prostu szczęście


6. Wczoraj ukazał się ostatni filmik dotyczący figur woskowych chłopaków! 
Na koniec dostaliśmy Louisa ! <3












3 komentarze:

  1. Zdziwiło mnie troche że Liam powiedział ze nie może żyć bez Lokiego ..a co z Danielle i 1D? ;>
    Ogólnie bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ściągnięcie Harremu spodniii ;)bez komentarza. <3
    a jezeli chodzi o Eleanor to mi sie bardziej podobała w tamtych włosach ;)
    Meg

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej spodziewałam się czegoś takiego po Louisie albo Zayn'ie ale Liam??

    OdpowiedzUsuń