niedziela, 28 kwietnia 2013

Nooo hejoooooooo <3
Co tam u was? Ja dzisiaj spędziłam bardzo interesujący dzień na boisku.. 
Tyle się działo, że opisanie tego zajęło by mi z dobre 15 minut wiec sobie podaruję i przejdę do konkretów :D


1. Liam wczoraj w klubie  Funky Buddha w Londynie













2. Chłopcy dostali swoją własną replikę Mystery Machine na trasę po USA! Bus zawiera mnóstwo ulepszeń, w tym TV z płaskim ekranem! ( Samochód ze Scooby-Doo ) 
Tomlinson podziękował na Twitterze firmie Yianni Charalambous. 





3. Paryż 
















  


























4. Niall dziś w Selfridges w Londynie 




Ehh Niall ma niby 176cm, ale przy tej dziewczynie na drugim zdjęciu wygląda jak gigant.. I weź bądź tu mądryy xD



5. W Internecie cały czas krążą plotki, że Niall ma dziewczyną - Zoy. Jednak Niall nadal potwierdza, że jest singlem i nie ma partnerki. Dlatego błagam was nie wierzcie we wszystko co piszą.. Horan jest wolny i tego sie trzymajmy ! <3


6. IG Eleanor!






7. IG Danielle






Okay na dzisiaj to chyba wszystko..!
Dobranoc misiaczki <3


2 komentarze:

  1. kiedy dodacie imagina ? *.* bo już sie nie moge doczekac :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie napisałam już kawałek i będę go kontynuować.. Mam zamiar wstawić dłuższy niz zwykle.. To taka rekompensata za to, że musicie tak długo czekać <3

      Usuń