środa, 3 kwietnia 2013

Takie se tam koncert z 02.04.2013, a so xD

Yooooooo rodzinko. Kocham was wiecie ? xD

Mam dzisiaj faze. Nasz Niall ściągnął aparat z zębuszków... Dla mnie i tak był  najprzystojniejszy kiedy miał krzywe ząbki. Tęsknie za ty Niallem. ♥

Generał Ew rozkazała mi zrobić posta z wczorajszego koncertu. Huhuhuhuhu ja jako żołnierz musze wykonać ten rozkaz. I mamy taki pomysł. Chcecie Video Diary z nami ? xD Pewnie nie, ale nam sie nudzi i już coś tam nakręciliśmy. Już mówie że nie oślepniecie czy coś bo ja bd mieć karton na moim " ryju " więc spokojnie.
Sandra przeprasza że nie robi postów ale jej tekturowy net padł. -___-

Tak wam powiem że my dzisiaj z Ew mieliśmy schizy. Ja rozpięłam Sandrze stanik na hali i potem Ew z moją SZKODLIWĄ pomocą jej go zapięła. I inne złe rzeczy . Miałam ze śmiechu kolke... Dlaczego ja wam tyle tego gadam.... Pewnie was to irytuje.... Zauważyliście że moje wstępy są coraz dłuższe ? xD

MACIEK masz mi ugotować to RAVIOLI zrozumiano ? XD będę wdzięczna do końca życia.

Fakty o Larrym dodam w weekend, bo teraz brak czasu. Mój brat pisze jutro testy :O

Okey kończe nawijać.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Harry i Niall udają siebie nawzajem ;
Harry tańczy irlandzki taniec Nialla, a Niall mówi mozolnie tak jak na Harrego przystało. -----> http://www.youtube.com/watch?v=ginByVp4tsY

Tu są pytania z TT ; ---> http://www.youtube.com/watch?v=aORWxWAP-wk&feature=youtu.be

Włączcie sb muzyczkę do oglądania zdjęć będzie wam lepiej xD


 No to czas na zdjęcia ;

* Medytacja nad butelką wody xD


* Ty ; Harry wyjdziesz za mnie ?
   Harry ;


* Liam ; Oł yeeee beybe poczuj ten beat.
  Niall wizualna gitara znowu w akcji.
  Lou ; Jestem panem świata.


* A so jestem se Zayn Malik i jestem strasznie sexy ♥


* A nie wiem jaki opis dygnąć... Sami sb coś wymyślcie xx ;
 

* U u u jestem sobiem powerrangersem i mówie ; Pikaczu wybieram cie ! xD


 Harry ; Już nadchodzę ;


* Malik jest gorący no nie ? ♥ Perrie to szczęściara.


* Mam taką minę jak coś zepsuje mojemu bratu xD Wy też ?
 

* A teraz łapy w góre du da ri du da publika dziś baluje du da ri du da bo tutaj nic nie boli .... bla bla bla i tak dalej xD


* Liam ; Jestem sobiem Liam, bojem się łyżeczek i lubie miziać Nialla po włosach.


* Hihihih Liam wygląda jakby się czegoś napił. xD



 * Miny typu ;
Niall ; Ah
Harry; Eh

* Kolejne zdjęcie typu A teraz łapy w góre bla bla bla bla bla. xD


* Czy on mu tyka brwi ? :O Liam ty brwiofilu !




Eh no i niestety mamy koniec...

No to śpijcie dobrze. Jednokierunkowych. ♥

2 komentarze: