piątek, 5 kwietnia 2013

Post...

Hej wszystkim......
Postaa dodaje tak późno bo dopiero wstałam. Mam takie zakwasy że mięśnie mnie palą jak szalone... Naprawdę przepraszam że nie mogłam dodać niczego wcześniej. Dzisiaj nie mam siły sie rozpisywać i przejdę od razu do rzeczy.

1. Petycja Eski w sprawie koncertu 1D w Polsce. Kto nie wypełnił gazem mi na tą strone i jechane. ----- > http://www.petycje.pl/petycja/9484/koncert_one_direction_w_polsce.html

2. Liam i Danielle we wtorek byli w klubie Whisky Mist. Tu macie zdjęcia gdy go opuszczają. Swoją drogą Danielle jest śliczna. ♥

* Liaś jaki przystojny ♥


* Oni tak ślicznie razem wyglądają *___*


* Awww Danielle ma taki piękny uśmiech. xD


* Wiecie.... Tak sb myśle że zrobiłabym wszystko za takie włosy.






3. Zayn zrobił sobie nowy tatuaż. Jest  to logo Pink Floyd ;


4. Loki w środę ;

 
5. Tu macie info związane z urodzinami Danielle -----> http://www.twitlonger.com/show/n_1rjgejq

6.  Zdjęcie Harrego z czwartku ;

* Awwww mój słodziaśny Hazza ♥


7. Niall podczas drogi na Arenę O2 utknął w korku.

8. Zdjęcia z wczorajszego koncertu.

* Chudzielce ♥


* Niall ogląda sb swoje buty, a so Niall.
 

* Zayn ma piękne paczadełka


* Niall; Uwaga chłopcy. Jestem głodny żrem mikrofo.



* Liam ; Bansujemy * i wszyscy ruszają głowami i rękoma *


* Elka była na koncercie ;




* Nasz Niall wymiata na gitarze.



9. Patrzajcie jaką cudną bransoletkę ma Perrie.


Awww.... " I ♥ Zayn "

10. Zayn wczoraj ;


11. Josh ( perkusista ) napisał na tt, że grał z Niallem całą nao na elektrycznej perkusji w domu Horana.

12. Powstawanie rzeźby Liama ;


13. Aktualnie odbywa się kolejny koncert na Arenie O2.

14. Piosenka Little Things pojawiła się w serialu The Only Way Is Essex, podczas sceny zaręczyn. Harry na tt napisał że to najdumniejszy moment w jego karierze. Ktoś ogląda ten serial ? :)

15. Tu Harry z dziewczynką od której dostał małpkę;


Sądzę że na dzisiaj koniec. xD Bo nie ma za dużo informacji, albo ja po prostu nie mogę ich znaleźć.... Więc kończę.

Jednokierunkowych. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz