niedziela, 28 kwietnia 2013

Fakty o One Direction i reszta

1.Album Take Me Home sprzedał się jak na razie w nakładzie 4,291,000 kopi na całym świecie.   Nieźle no nie ?

2. Fani widzieli Perrie i Zayna w Starbucksie, ale ochroniarz nie pozwolił robić im zdjęć.

3. Louis wczoraj swój dzień spędził z Eleanor, swoją siostra Lottie i jej chłopakiem Martinem. Za to nasz Liam oglądał wczoraj mecz piłki nożnej i jadł posiłek ze swoją siostrą Ruth, a do Nicoli na twitterze napisał że nie może uwierzyć że nie dołączyła do ich wspólnego posiłku, dodając " nie dobrze Nicola, nie za dobrze "

4. Harold wraca już do domu, bo jutro zaczynają koncertować. Był na lotnisku LAX w LA.  To chyba z tego lotniska... :O http://www.keek.com/!r8XRbab

A tu jaka masa policjantów ; http://www.keek.com/!owXRbab Mnie też kiedyś bd tak chronić ;(((



5. Kolejne zdjęcie chłopców do Nabisco.


6. Zayn ze swoją kuzynką Aaroosą ;


7. Wczoraj przed hotelem Zayna i Perrie w Paryżu było 20 fanów.


Na razie jest tylko tyle imfo, ale nie bd robić takiego krótkiego posta, więc dodam wam pare faktów ;

1. Ulubioną potrawą Harolda jest gorąca kukurydza i sok jabłkowy.

2. Imie Nialla wybierał jego starszy brat Greg.♥

3.  Kiedyś bus 1D zderzył się z innym samochodem , to Niall sie tylko śmiał. Myśle że to był jakiś szok, albo co xD

4. Raz Harry utknął w windzie na 3h. Hahahah... Dlaczego mnie tam nie było ? :O

5. Lou chciałby wziąć ślub na plaży.

6.  Reporter ; Jeśli mógłbyś stworzyć jakąś aplikację do IPoda, co by to było ?
     Liam; Napewno nie aplikacja z łyżkami.

7. Harry ; " Brakuje mi kogoś z kim mógł by po prostu chwilę posiedzieć. "

8. To co sie dzieje w busie, pozostanie w busie... - Zayn. Hahahah.... OMG :O

9. Patrzcie ludzie to raj... inaczej nie moge tego określić :O


Boże brałabym tam wszystko ....

10. Harry ; Czuje... Patrząc wstecz że mieliśmy zbyt wiele wolnego czasu... O mój Boże !
     Louis ; Mówisz teraz jak stary dziadek.

11. Zboczone 12- 13 letnie fanki przerażają Nialla.

12. Reporter; Co jest jedyną rzeczą która wywołuje uśmiech na twojej twarzy ?
     Zayn ; Gdy rozmawiam z moją siostrą i słysze jej głos.

13. Reporter ; Czy chcesz żeby ludzie usuneli filmiki z X Faktora na których płaczesz ?
     Harry; .....
     Reporter ; ?
     Harry ; .... Moje oczy sie pociły...

14.  Harry nie lubi podpisywać sie na piersiach młodych fanek.
      Harry ; Czuje sie wtedy jakbym je obmacywał.

15. Reporter ; Dostałeś jeszcze jakieś prezenty na święta ?
     Louis ; Dostałem nadmuchiwany kostium penisa.

16. Zayn zazwyczaj na śniadanie je płatki.

17. * twitter konto Liama *
    Liam ; " Śmierdzę"
     * chwila później *
   Liam ; " Przepraszam to był Louis "

18. Liam ; Gdzie Louis ?
     Fan ; Na dachu
     Liam; ... Co on tam robi ?!
     Fan ; Opala sie.
     Liam ; Szaleniec.

19. Nawet gdy Liam jest zajęty, wychodzi na chwilę żeby zadzwonić do Danielle i powiedzieć jej że ją kocha. AAAAWWWWW ! ♥

20. Liam wysłał Danielle prezent na Gwiazdkę, ale pomylił adresy. xD

21. Liam mówi że Harry i Zayn są najbardziej leniwi.

22. W nocy z 15 na 16 października Liamowi śniło się że jego najlepszym przyjacielem jest Justin Bieber.

23. Ulubiona przystawką Liama są kanapki z szynką.

24. Fanka ; Jeśli mógłbyś coś uratować w trakcie pożaru co by to było ?
      Liam ; Danielle.
      Dan ; Zapomni o ratowaniu mnie w trakcie pożaru, mam nogi którymi mogę uciec. Ratuj Archimedesa i Borisa, to tylko malusieńkie żółwie.

25. * Liam na Twitcamie z muzyką w tle i nagle leci The Wanted *
      Liam ; Dobra... Znajde inną piosenke.

26. * Liam czyta pytanie *
     Liam ; Jaki jest twój ulubiony typ żółwia ? Nie znam sie na żółwiach... Lubie żółwie żółwiowe.

27. Kiedyś sprzątaczka przyłapała Zayna nago.... Okazało się ze to był kolejny żart wymyślony przez Louisa.

28. Po jednym z koncertów Tour Bus ruszył bez Liama.

29. Louis chce nosić buty na wysokim obcasie.

30. Liam twierdzi że najgorszą rzeczą jaka chłopak może zrobić dziewczynie, jest to że ignoruje ją kiedy ona go kocha całym sercem.

31. Niall ; Zayn często brudzi nasze ubrania i ma przez to kłopoty z naszymi stylistami.

32. Niall; Czasem jest bardzo głodny ale myśle sobie że jestem zbyt leniwy żeby sobie coś zrobić.

33. W jednym z wywiadów Harry postanowił zdjąć wszystkie ubrania żeby rozpraaszać chłopaków.

34. Raz chłopcy zostali wyrzuceni z hotelu.

35. WMYB jest w grze tanecznej. " Just Dance 4 "

36. Grupy krwi chłopców ;
    * Zayn ; B
    * Harry ; B
    * Liam ; AB
    * Niall ; A
    * Lou ; 0

37. Każdy wie co to znaczy ? :)


Dobra czas na reszte informacji. xD

8. Liam imprezował wczoraj w klubie Funky Buddha ;


9. Dylan Sprouse wstawił na TT zdjęcia grafili komputerowej Nialla kótre sam zrobił ;


10. Nowe zdjęcie Nialla, które zrobił jego były ochroniarz, chyba jakiś rok temu ;

 
11. Aktywność Louisa na IG ;


12. Niall grał wczoraj wieczorem w nogę.

13. Nowe zdjęcie Liama z Edem i paroma innymi osobami ;

 

14. Louis wczoraj ;


15. Liam napisał na TT ;

"Cześć wszystkim chciałem wam tylko powiedzieć... Właśnie miałem moment. Nie mogę uwierzyć w to wszystko co się dzieje i w to co ja tutaj robię. Chciałem tylko powiedzieć.... Dziękuję wam bardzo za wszystko. Nie mogę w to uwierzyć. Ten rok minął tak szybko i dziękuję każdemu z osobna. Bardzo dziękuję."

16. Harry udostępnił na swoim TT ----- > http://www.youtube.com/user/RodStewartVEVO?feature= 

Okey no to na tyle z mojej strony. Mam nadzieje że chociaż po części wynagrodziłam wam to że tak długo mnie tu nie było.  ♥
 
 

3 komentarze: