niedziela, 21 kwietnia 2013

Hiiiiii ! ♥

Czołem rodzinkooo! Co tam u was słychać? :D
Ja we wtorek, środę i czwartek piszę testy gimnazjalnee.. Trochę się denerwuje.. szczególnie matematyką.. Mam nadzieję, że bd trzymać kciuki <3
Okay kończę mój interesujący wstęp i przechodzę do konkretów :D


1. Nominacje chłopaków w Word Music Awards 

Uprzedzam, że 1D jest pokazane na pierwszej stronie tylko w kategorii Best Group. 
W pozostałych nominacjach by na nich zagłosować musicie zjechać na sam dół i wcisnąć 'Show more' - pokaż więcej. A czasami musicie zrobić to dwa razy.. 
Moim zdaniem to bez sensu, bo ci którzy są na dalszych stronach maja mniejsze szanse na wygraną. Bo przecież nie każdy może się skapnąć, że jest więcej nominowanych.


- OWOA 
- Little Things 
- WMYB
 - Up All Night 
- Take Me Home
- LWWY 
- WMYB



2. 'The Sun' ! - wywiad



 Hahah mina Harrego xD



3. Niall wczoraj przed areną <3






Wiecie jak sobie tak patrze na te dziewczyny to stwierdzam, że one są piękne.. I po co ja się łudzę, że może ich spotkam i spodobam się któremuś z chłopaków? A tak konkretniej rzecz biorąc to Niallowi. Przecież to niemożliwe wystarczy popatrzeć na nie i na mnie. Skoro one mu się nie podobają to ja już w ogóle nie mam szans.. 
Smutne, ale prawdziwe ;(




  • Chłopacy za kulisami 

  • Chłopcy wczoraj podczas 'She's Not Afraid' zeszli ze sceny do fanów -




4. Harry w restauracji Rosso w Manchesterze










  •  Podobno Liam był wczoraj w klubie Funky Buddha



5. Inne ! <3
  • Niall ma w swoim pokoju zdjęcie chłopaków z reklamy Pepsi ! :D




  • W trends jest "Vote One Direction". Fanki z Hiszpanii chcą nabrać chłopców powracając do czasów XF.



  • Niall przekroczył liczbę 11 mln followersów <3



  • Louis dostał swojego ludzkich rozmiarów Spider-Mana od firmy Muckle Mannequins, której podziękował na TT


  • Danielle we Francji :)





 6. Harry jest w Holmes Chapel. Trzy godzinki temu wstawił na IG zdjęcie jak gra z mamą w Scrabble <3



 Reszta chłopaków jest w Londynie.. 
Wiecie nasi przystojniacy mają teraz wolnee.. Taki jakby urlopik :D




#DODATKOWE:
  •  Fanki, które Harry dziś follwnął dały swoje nicki ochroniarzowi, wczoraj. Sprytne bestiee nie? :D
  •  Według 'The Sunday Times' 1D są najbogatszym boysbanem w UK.
  • Tu możecie głosować na One Direction - One Way or Another ! - 

9 komentarzy:

  1. powodzenia na testach *_*
    ja też piszę ale w mnie w szkole jest tak że 2 kl. piszę tylko we wtorek i środę
    *_* jeszcze raz powodzenia *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszeliście już o tej akcji??www.twitlonger.com%2Fshow%2Fn_1rjsq25&h=WAQHnkDJf&s=1 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tl.gd/n_1rjsq25 weźmiecie udział?? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak to bardzo fajny sposób na poznawanie ludzi :D

      Usuń
    2. Ja tak. Już kazałam kupić mojej mamie czerwoną wstążkę. xD

      Usuń
    3. Ten pomysł jest na serio fajny.. :D Tak wezmę w nim udział :D

      Usuń
  4. Powodzenia na teście, będzie dobrze :D A wyślecie mi linka żebym mogła poznać jakieś inne directionerki? :) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy zobaczyłam zdjęcie Lou ze spidermanem nie zauważyłam Louisa. Pomyślałam, że to on się przebrał za człowieka
    pajojajonka. Po zjechaniu na dół okazało, że się myliłam...Ech...Jak moja koleżanka. W galerii zatrzymała się przed kosmetyczką. Pisało tam: NAILS. A ona tam stała 20 minut i czytała to zanim zorientowała się, że tam nie pisze NIALL. Jej głupota mnie dobija....xD. Nie mam konta więc podpiszę się swym imieniem szpecącym ;D

    Julaa :___*

    OdpowiedzUsuń