wtorek, 9 kwietnia 2013

Wtorałkęę


Hejka kochani :P
 Niestety nie mam dzisiaj za dużo do powiedzenia. O naszych chłopcach dzisiaj wyjątkowo mało słychać na świecie :<
 Dobrze, od początku…

W nocy doszło do kłótni między Louisem i Tom’em Parkerem z zespołu The Wanted :P Chłopcy musieli dostać lekkie ADHD no i tak wyszło :P Na dole wstawiam link, żebyście nie myśleli, ze sobie to wszystko wymyśliłam :D


Dobrze czas na jeszcze jedno dość atrakcyjne wydarzenie :3 Dzisiejszy odcinek Dzień Dobry TVN był poświęcony naszym chłopakom, czyli dokładniej zespołowi One Direction :P Oczywiście było pełno  wywiadów z psycho fankami, ale to ominiemy :D Wywnioskowałam, że gospodarze programu przychylnie wypowiadali się o 1D :3 Niestety z tego programu dowiedziałam się, ze chłopcy jednak nie przyjadą do Polski na koncert :< ( Ciekawe ile fanek popełniło samobójstwo, hm? :3 ). Na końcu dopowiem, ze były jeszcze wywiady z rodzicami, ale to nic szczególnego, bo jak rodzice mogli zareagować, ze ich córki są fankami najlepszego zespołu na świecie? :D

Nie wstawiam linka do youtube, ponieważ są same słabej jakości, a kto by chciał oglądać filmiki o 1D nagrywane kalkulatorem? xD


PS. Zobaczcie sobie komentarze pod artykułem w tym linku :3 

1 komentarz:

  1. http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/jestes-directionerka,82892.html żeby nie było też się choć raz udziele :D

    OdpowiedzUsuń