środa, 9 stycznia 2013

Ciekawostki o Liamie ♥

Hejka.. Co tam u was.. Ja dzisiaj nie poszłam do szkoły.. Od początku tygodnia źle się czułam i dzisiaj zostałam w domu, żeby bardziej nie zachorować.. Jutro już wracam do szkoły choć nie czuje się super dobrze..Ale wiecie nie chce mieć też dużych zaległości.
Okey ludziska dzisiaj fakty o Liamie.. Mam nadzieję, że wam się spodobają ;D


  • Gdyby Liam mógłby wyjść za któregoś z kumpli byłby to zdecydowanie Louis
  • Liam mówi, że jest okropny we flirtowaniu, bo robi się wtedy nieśmiały
  • Liam woli Wolverhampton od Londynu
  • Przed pierwszym pocałunkiem Liam ćwiczył na dłoni : Każdy tak robi !
  • Raz Liam napełnił buty Harrego majonezem ( Aha Payne xD )
  • Potrafi beatboksować ( Noo jest b.dobry :D )
  • Liam zawsze całuje dziewczynę w ręce. Twierdzi, że wcześniej każdy tak robił
  • Reporter: Jeśli mógłbyś stworzyć jakąkolwiek aplikację do ipoda co by to było? Liam: na pewno nie aplikacja z łyżkami.
  • Liam obciął swoje włosy, bo wkurzało go to że mówiono mu że wygląda jak Harry.
  • Na randkę ja zwykle wybieram siedzenia na tyłach kina, więc mogę całować dziewczynę cały czas. - Liam ( To bardzo istotna wiadomość ;D )
  • Liam sądzi że ma duże usta.
  • Potrafi rano tak długo śpiewać "The lazy song " dopóki Zayn , w końcu , nie zwlecze się z łóżka.
  • Liam napisał na twitter'ze że przyjadą do nas "wkrótce".( Taak ! Odtańczmy taniec radości ! )
  • Liam: Moimi ulubionymi słowami są teraz "olśniewający" i "fantastyczny". Cały czas ich używam, chłopacy tego nienawidzą
  • Liam: Nigdy nie mów dziewczynie, że jest brzydka. Nie wiesz jak bardzo możesz ją tym zranić ( Tak to prawda.. Może nie pokazać, że ją to zabolało, ale w samotności będzie  o tym myśleć )
  • Ma buty ze swoimi inicjałami
  • Liam zapraszał kiedyś 22 razy dziewczynę na randkę, ta za każdym razem mówiła "nie".
  • Piosenka Justina Biebera którą Liam lubi najbardziej to "Somebody to Love".( Też ją lubię..wpada w ucho (: )
  • Liam zachowuje się jak psychiczna osoba i skacze po całym pomieszczeniu, kiedy tweetuje do niego Leona Lewis ( Hahah chciałabym to zobaczyć :D )
  • Liam biega najszybciej z chłopaków, ale w Red or Black czekał na Nialla, bo ten nie nadążał ( Prawdziwy z niego przyjaciel <3 )
  • Pierwsza dziewczyna, którą całował Liam, to Harriet Thompson
  • Moje włosy robią się różowe gdy są wyprostowane - Liam.( Moja mina po przeczytaniu tego fakty - bezcenna :P )
  • Liam: następna dziewczyno Niall'a! musisz być naprawdę niesamowita, bo Niall czeka na ciebie tak długo! ( Hmm może to będę ja? Ohh na co liczę? ..Jestem za brzydka xD )
  • Gdyby Liam mógł zjeść obiad z jakąkolwiek osobą, martwą lub żywą, wybrałby Johny'ego Deppa
  • Liam płakał gdy pierwszy raz oglądał "Króla Lwa"
  • Gdyby dziewczyna prosiła mnie o użycie łyżki, zrobiłbym to, nie chcąc jej zasmucić. ~ Liam
  • Reporter: Gdybyś mógł migdalić się z każdym artystom który tu dzisiaj jest, kto by to był? Liam: Niall Horan. Niall: CO? On powiedział że ja ( Też wybrałam bym blondyna o niebieskich oczach ♥ )
  • Liam powiedział, że pójdzie na randkę z każdą fanką która go o to poprosi. A jeśli będzie wiele takich propozycji, urządzi zbiorową randkę
  • Liam jest uważany za najromantyczniejszego w zespole
  • Chciałby ustatkować się ze swoją dziewczyną Danielle ( Życzę mu tego z całego serca :D )
  • Lubi pocałunki w szyję
  • Liam uwielbia niebieskie oczy, dlatego woli Miley od Seleny
  • Uwielbia gotować
  • Liam gdy ogląda ' High School Musical ' porównuje siebie do Troya, bo tak samo uwielbia śpiewać i grać w koszykówkę
  • Gdy kazano Liamowi wymienić 3 rzeczy bez których nie mógłby żyć powiedział: wosk do włosów, kosmetyki Clearasil i Niall
  • Liam twierdzi, że w święta najbardziej tęskni za bąkami  Niala i ciągłym chodzeniem Harrego nago
  • Raz Liam opłacił lot Danielle to Los Angeles, bo bardzo za nią tęsknił ( Oooo <3 )
  • Liam ma bokserki z dniami tygodnia wypisanymi
  • Reporter: Jeśli mógłbyś uratować cokolwiek/kogokolwiek z pożaru, kogo byś uratował? Liam: moją dziewczynę
  • Liam: raz płakałem w restauracji, bo kelnerka nie pozwoliła mi jeść zupy widelcem, tylko kazała użyć łyżeczki
  • Liam miał raz crash na punkcie Taylora Launtera ( Ja też, po obejrzeniu jego boskiego ciałka w Zmierzchu :D )
  • Liam mówi, ze nie wziąłby numeru od fanki, ponieważ uważa, ze to niesprawiedliwe zadzwonić do jednej, a do innych nie
  • Gdyby Liam był mały potrzebował 32 zastrzyków dziennie, żeby przeżyć
  • Liam mówi, że jest najmniej atrakcyjny, bo jest nudny ( Nie gadaj bzdur ! :D )
  • Liam chciałby polecieć w kosmos
  • Nigdy nie zignorowałbym swojej dziewczyny – Liam
  • Wcale nie lubię kaczek, to był żart Louis’a – Liam
  • Chłopcy czasami nazywają Liama "terapeuta", bo daje najlepsze porady
  • Liam był na liście rezerwowej do biegu sprintem na London 2012 Olympics ( Tego to nie wiedziałam.. Jestem dumna <3 )
  • Ulubioną czekoladą Liam'a jest Maltesers.
  • Dziewczyny są takie same na całym świecie, czyż nie? Wszystkie są piękne - Liam.
  • Liam uczył się jeździć na rowerze dopiero w wieku 8 lat.
  • Ulubiony fragment piosenki "Live While We're young" Liama to: "I know we only met but let's pretend it's love."
  • Chłopcy nazywają mnie „Serowa głowa” bo ciągle jem chipsy serowe – Liam
  • Reporter: jaka jest jedna rzecz, którą chcielibyście powiedzieć swoim mamom? Liam: mamo, robisz świetne obiady z kurczakiem.
  • Liam zaczął płakać podczas śpiewania akustycznej wersji do More Than This.
  • Liam jak był mały płakał za każdym razem gdy jego mama szła z nim do fryzjera na podcięcie włosów.
  • Liam nie lubi błyszczyku na ustach. Nie lubić całować dziewczyn które mają go za dużo
  • Liam sprawdza twitter’a zaraz gdy wstanie. Wiadomości od fanów poprawiają mu humor – Zayn.
  • Ulubiony numer Liama to 1.
Okey too chyba n tyle.. Ja zmykam, bo jutro muszę wstać o szóstej rano : ( 
Dobranoc :* 

5 komentarzy:

  1. ;D Liam jest taki słodki ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, Liam jest cute! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mhm! =^.^= I♥liam

    OdpowiedzUsuń
  4. liamuś kocham cie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odczepcie się Liam jest mój!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń