sobota, 5 stycznia 2013

Ciekawostki o Harrym ! ♥

Cześć.. Widzę, że nie zostawiliście pod ostatnim moim postem żadnego komentarza :/ 
Więc sama postanowiłam wybrać.. I wypadło na  Harrego. ;)


No to zaczynamy ;)


  • Harry: Chciałbym mieć dziewczynę, którą mógłbym przytulać w nocy zamiast mojej poduszki. (Która chce to marzenie spełnić ? <3 )
  • Gdyby Harry miał wybrać jedną rzecz, którą musiałby jeść do końca życia byłoby to Tacos. 
  • Harry nielubi czytać książek, ale czasem lubi poczytać na swój temat i dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy o samym sobie 
  • Harry ma ofidofobię, czyli strach przed wężami. 
  • Reporter: będziecie topless w następnych teledyskach? Harry: będziemy nadzy. Będziemy jeździć nadzy na koniach po plaży ( Jasne Haroldzie.. xD )
  • Harry woli spokojne randki np. w domu lub jakąś kolację by mógł dobrze poznać dziewczynę 
  • Gdyby Harry mógłby kiedykolwiek być kimś innym ze swojego zespołu na jeden dzień to byłby Niall'em bo jest beztroski 
  • Harry czasami śpi w tym samym pokoju co Baby Lux, ponieważ śpiewa jej do snu. ( Ooo on jest taki troskliwy ! ♥ )
  • Harry jest wkurzony gdy rozmawia z Louisem i Louis na zakończenie rozmowy telefonicznej nie powie mu „kocham cię”. 
  • Louis twierdzi że życie z Harrym ma swoje korzyści. Dobrze gotuje, robi dobre masaże a do tego ciągle mówi "Kocham Cię". 
  • Louis o Hazzie: on lubi starsze kobiety. On lubi jakiekolwiek kobiety!  .
  • Ulubionym batonem Hazzy jest Twix.. Grycie oba paluszki, bo nie chce żeby któryś czuł się samotny. ( Ja też kocham te batoniki :D )
  • Nie lubi dziewczyn, które palą 
  • Myślę, że mogę być bardzo lojalnym chłopakiem. Lubię też myśleć, że jestem romantyczny. ~ Harry 
  • Raz, kiedy Harry wyszedł z łazienki, fanka zapytała go, czy umył ręce. Harry dla żartu odpowiedział "Nie" i ujął jej twarz w dłonie 
  • Harry chce udusić Louisa za to, że ciągle atakuje jego krocze 
  • Harry chce wziąć ślub w Walentynki 
  • Chce dziewczynę która będzie kochała jego, a nie Harry'ego Styles'a z One Direction 
  • Harry chciał by umieć podróżować w czasie 
  • Harry potajemnie wie, jak robić na drutach. 
  • Jest bardzo dojrzały jak na swój wiek. 
  • Harry raz zwymiotował z nerwów, zanim wyszedł na scenę 
  • Harry najczęściej zdejmuje ubrania, kiedy chce zwrócić na siebie uwagę dziewczyn." - Zayn 
  • Nie jesteś gruba, przestań być głupia i chodź na moje plecy. ~ Harry Styles - do fanki 
  • Harry : Nie jestem dziwką! Mogę policzyć wszystkich ludzi z którymi spałem na jednej ręce
  • Harry zawsze był kobieciarzem" ~Gemma Styles 
  • Lubi bezczelne dziewczyny 
  • Świata bez dziewczyn, nie można nazwać światem" ~Harry 
  • Ulubionym smakiem lodów Harrego jest sorbet mango 
  • Ulubiony album Harry'ego to '21' Adele. 
  • Harry nie lubi, kiedy używa się przy nim słowa "fuck". 
  • R:"Co robisz na randkach?" H:"Dziewczyny mają wybór: Na początek obiad i całowanie, lub kolacja zamiast lub po prostu całowanie". ( Hmm co wybieracie? :D )
  • Ulubionym zespołem Harrego jest Coldplay 
  • Sądzi,  że gdyby nie był w zespole ludzie nie lubiliby go tak jak teraz ( Nie zgadzam się z tym. .Jak można nie lubić jego loczków? )
  • Harry chce przedstawić dziewczynę rodzinie, jeśli ją naprawdę polubi 
  • Co myślisz o amerykańskich dziewczynach? Harry : One są naprawdę gorące. Naprawdę bardzo gorące! 
  • Dobre poczucie humoru i ktoś kto jest lojalny i słodki. Lubię słodkie dziewczyny. ~ Harry 
  • Co wzięlibyście w trasę gdybyście mogli? Zayn, Niall, Louis, Liam : Pies! Harry : Kot! 
  • "Moja fryzura to nie afro, moja fryzura to.. seks fryzura! Tak, to seks fryzura!" - Harry 
  • Przez połowę czasu nawet chłopakom nie powiedział, co tak naprawdę jest między nim a Caroline 
  • Harry chciały mieć młodszą dziewczynę, aby mógł wskazać jej odpowiedną drogę w życiu 
  • Chciałyby mieć młodszą dziewczynę, aby mógł wskazać jej odpowiednią drogę w życiu 
  • Harry nie lubi dziewczyn, które wysyłają mu mieszane sygnały. Jeśli go lubisz powiedz mu to wprost 
  • Harry zawsze ma przy sobie 3 opakowania batonów TWIX
  • Woli dziewczyny z ciałkiem, bo jak sam twierdzi jest więcej do chwytania. 
  • Liam powiedział kiedyś, że "lekarstwem na infekcje One Direction jest pocałunek Harry'ego 
  • Harry czeka na dziewczynę, która powali go na kolana od razu jak ją zobaczy. ( To trudne zadanie.. Ale da się zrobić xD )
  • Harry powiedział, że chciałby mieć dziewczynę niższą od siebie, żeby mogli się ciągle przytulać. 
  • Uważa, że kobiety powinno się szanować i próbuje to robić, ale kiedy myśli, że źle potraktował kobietę czuje się naprawdę winny 
  • Harry raz zatweetował " Moge sprawić że twoja dziewczyna będzie krzyczeć głośniej , kiedy ją będę follow'ał. 
  • Harry: "Prawdą jest, że nie przeszkadza mi to że mam podbite oko czy złamaną rękę tak długo jak dziewczyna całuje mnie w to miejsce". 
  • Hello Kitty czy Kubuś Puchatek? Harry : Kubuś 
  • Jak nazwalibyście swoją córeczkę? Harry: Darcy
  • 'Harry - Gdybyśmy nie mieli fanów nie mielibyśmy nic' Niall: Jesteśmy winni im wszystko' Harry: Nasze 'dziewczyny' są niesamowite 
  • 'Dziewczyny: Szczupłe czy te kształtne? ' Harry: Kształtne 
  • Harry jeździł kiedyś zupełnie nagi na motocyklu ( Aha.! xD )
  • “Co zrobiłeś kiedy fanka poprosiła cię o podpisanie się na jej piersiach?" Harry: "Zapytałem na której.” 
  • Kiedy ojczym Harrego przyłapał go w łóżku ze swoją dziewczyną i zapytał go co robi, Harry odpowiedział "eee... Szukam pilota Harry rozebrał się raz na planie do naga, a Louis biegał za nim z kocem 
  • R:"Jaki jest twój ulubiony dzień?" H:"Piątek, kocham piątki. Są też dni, że wyglądam bardziej sexi" 
  • Zrobię wszystko dla miłości – Harry 
  • Harry nienawidzi, gdy dziewczyna mówi o sobie, że jest brzydka 
  • Liam twierdzi że gdy jadą autem, Harry zanudza wszystkich bezsensownymi opowieściami 
  • Harry mówi że piosenki z Take Me Home są lepsze od tych z Up All Night. 
  • Harry nosi spodnie luźne w kroczu przez "wielkie problemy w dolnym departamencie”. 
  • Harry Zanim poszedł do x-factor chciał wystartowac w Mam talent 
  • Harry kiedyś mówił na Lou ‘mój pedałek’ 
  • Harry Raz kupił swojej siostrze Gemmie i Caroline torebki za 1.500 funtów. ( Masz gest Styles  :D )
  • Przytulić Louisa, poślubić Nialla, unikać Liama. ~ Harry 
  • Nienawidzi dziewczyn które plują 
  • Harry raz powiedział mi że gdybym był dziewczyną, byłbym pierwszy na liście rzeczy „do zrobienia” – Zayn. 
  • Harold  lubi szwedzkie cukierki o nazwie „Ahlgrens Bilar”. 
  • Harry zazwyczaj nosi pod swoimi czapkami opaskę! 
  • Gdy chłopaki byli w Irlandii, Harry większość czasu spędził na udawaniu irlandzkiego akcentu.  
  • Podczas nagrywania WMYB Harry miał na sobie swoje zielone, szczęśliwe bokserki. ( Bokserki jak bokserki, podoba mi się kolor :D )
  • Harry zdał swój egzamin na prawo jazdy przed swoją starszą siostrą Gemmą. 
  • Harry powiedział dla Magazynu OK że jak by mu kazali pozować nago to z przyjemnością by pozował. 
  •  "Directioners to nie osoby, które mają miliony naszych zdjęć. To osoby, które kochają nas bezwarunkowo, tak jak my ich". - Harry Styles ( Jestem jedną z tych osób co kochają ich za to, że są <3 ) 
  • Harry nienawidzi palenia, narkotyków i bąków Niall’a.
  • „Kiedy znika zaufanie, kończy się związek.” -Harry.  ( Harold ma rację.. )
  • Harry pływał z małą Lux w hotelowym basenie.
  • Harry mówi, że jeśli jego dziewczyna usnęłaby na jego kolanach, zrobiłby jej zdjęcie, a potem ciągle powtarzałby jej jaka jest piękna. ( Nie wiem co powiedzieć.. On zasługuję na kogoś wyjątkowego <3 )
  • Harry i Niall chcą zamieszkać na wsi gdy będą starzy. ( Okey to szykuję dla was miejscówke :D )
 

52 komentarze:

  1. Ja chcę spełnić jego marzenie napisane na pozycji 1.
    Pasuję idealnie, dlaczego Harry jeszcze nie zadzwonił?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah prawie każdy tak chce nawet ja ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja chcę być jego dziewczyną...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to chyba ideał jestem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też jestem ideałem <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. IDEAŁ <3333 RZUCAM PALENIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pasująca do tych warunków i mieszkam na wsi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja też :D

      Usuń
    2. Ja też jestem pasująca, tyle że nie mieszkam na wsi a w zadupiu ;)

      Usuń
  8. Kocham Harrego za to że jest a nie za to że ma kase i gra w zespole kocham go za to że ma serce pełne radości .
    Piszcie na tt AsiaPiotrowska1 ZAPRASZAM !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy to możliwe abym chodziła z Harrym bo ja mam wszystkie te cechy i mam 17 lat?.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow... o.O Brakuje mi słów. Więc po prostu napisze "<3"

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak tak wszyscy wiemy że wszystkie są idealne '-.-

    OdpowiedzUsuń
  12. Nikt nie jest idealny <33

    OdpowiedzUsuń
  13. spełniam wszystkie warunki mam 80 lat jestem słodka i mieszkanm na wsi!

    OdpowiedzUsuń
  14. 1D przyjeżdżać do Polski ! I to już :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam go!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki on jest uroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze,że mam ciałka ;)i jestem młodsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam też 19 lat i mieszkam obok Wielkiej Brytani chce być twoja <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Harry będzie mój , pasuje do niego idealnie ... nie zawiódł go.<3333333

    OdpowiedzUsuń
  20. ja go kocham i jestem idealma

    OdpowiedzUsuń
  21. harry to mój ideał a ja jego !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzucam palenie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. dziewczyny każda z was jest dla niego idealna i każda na niego zasługuje

    OdpowiedzUsuń
  24. dziewczyny każda do niego pasuje i zasługuje na niego

    OdpowiedzUsuń
  25. aaaaaaaaaaa ją do nie go pasuje!!!!! jestem mniejsza i młodsza, nie pluje noooo.... jestem czasami beszczelna.... KOCHAM CIĘ HARRY!!!! ZAWSZE MARZYŁAM O TYM:) może kiedyś to się spełni i będę miała męża:) HAHAHAHAHA KOCHAM CIĘ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  26. chciałabym spotkać się z Harrym,ale nie wiem czy to możliwe

    OdpowiedzUsuń
  27. chciałabym się spotkać z Harrym ,ale nie wiem czy to możliwe

    OdpowiedzUsuń
  28. mam 14 lat,ale nie wiem czy Harry lubi takie,ale chciałabym się z nim spotkać

    OdpowiedzUsuń
  29. chciałabym być dziewczyną Harre'go ale nie wiem czy on chce mieć dziewczynę z polski,która ma 14lat ,jeśli tak to niech napisze na blogu

    OdpowiedzUsuń
  30. chciałabym być dziewczyną Harre;go, ponieważ nie palęi nie pluję,ale nie wiem,czy on chce mieć dziewczynę z polski ,która ma 14lat,jeśli tak to niech napisze na blogu

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki za te ciekawostki dużo sie o nim dowiedziałam, teraz go jeszcze bardziej lovciam <3

    OdpowiedzUsuń
  32. haha jestem idealem:-) 16 lat duze cycki mieszkam w gloucester i kocham go za to ze istnieje no i jestem o glowe nizsza od niego:-*:-*:-*

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham Harrego każdachce być jego dziewczyną ja też <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem od niego młodsza, a więc i niższa :) Jestem miła (a przynajmniej staram się :P) Nie palę, nie pluję itp. Jestem dobra z angielskiego :) Najpierw byłam po prostu jego fanką, potem Directioner, a teraz ciągle o nim czytam (głównie na blogach :P) i porównuję czy do siebie pasujemy. :) PASUJEMY!
    Czuję się tak jakbym się zakochała w kimś z mojego otoczenia, np. w kumplu. Wiem, jak można się zakochać w kimś kogo się nie zna. :) Też tego nie pojmuję, ale to nie zmienia faktu, że kocham go najbardziej na świecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dokladnie to samo <3 Jak czytam o nim jak traktuje dziewczyny to serce zaczyna mi walic robi mi sie goraco ... To jest tak jak bym sie zakochala.. Jest jeden problem nie wiadomo czy wgl. go spotkam 2 mam 14 lat a angielski umiem xD

      Usuń
    2. Ja mam dokladnie to samo <3 Jak czytam o nim jak traktuje dziewczyny to serce zaczyna mi walic robi mi sie goraco ... To jest tak jak bym sie zakochala.. Jest jeden problem nie wiadomo czy wgl. go spotkam 2 mam 14 lat a angielski umiem xD

      Usuń
  35. Jestem od niego młodsza, a więc i niższa :) Jestem miła (a przynajmniej staram się :P) Nie palę, nie pluję itp. Jestem dobra z angielskiego :) Najpierw byłam po prostu jego fanką, potem Directioner, a teraz ciągle o nim czytam (głównie na blogach :P) i porównuję czy do siebie pasujemy. :) PASUJEMY!
    Czuję się tak jakbym się zakochała w kimś z mojego otoczenia, np. w kumplu. Wiem, jak można się zakochać w kimś kogo się nie zna. :) Też tego nie pojmuję, ale to nie zmienia faktu, że kocham go najbardziej na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Och… on jest super… spełniam prawie wszystkie warunki
    😍 niech poczeka z 8 lat

    OdpowiedzUsuń
  37. PŁACZE!!! On jest taki SWEET!!!!!! Ja chce go chociaż dzieli nas tylko 8 ,lat różnicy! Pfuuuu... co tam moich rodziców dzieli 11lat i co żyja:)

    OdpowiedzUsuń
  38. O boze kocham cie harry!!!! Duzo mamy wspolnego procz oliwek bo ja je uwielbiam...;-) ale nie mozna byc idealna osobą..... Chciala bym go kiedys spotkac i po prostu pogadać.... Ja nie cenie go za to ze mam kase i wgl... Dla mnie to nie wazne on jest po prostu slodki zabawny ma poczucie humoru jest sexi i wgl.... Wiem ze nie mam szans zeby kiedys go spotkać.... Jedynie chyba tylko przez omegle przez przypadek <3 <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  39. tylko ze ja bylam w londynie na 1d i mam z nim zdjecie i ja z nim pisze na tt i znam perfekt angielski i mam 14 lat

    OdpowiedzUsuń
  40. ON JEST MÓJ <3

    OdpowiedzUsuń
  41. nikt z was nie jest idelany dla harrego ideałem jest moja best przyjaciółka Patrycja Mędrala a ja jestem ideałem dla Nialla

    OdpowiedzUsuń
  42. zapraszam do mnie ww.1Dlove.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. ja go kocham mam 15 lat i mam nadzieje ze do niego pasuje i ze go kiedys chociaz spodkam

    OdpowiedzUsuń
  44. Kazda chce byc jego dziewczyna. Jest taki uroczy

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam 19 lat i spełniłam wszystkie warunki

    OdpowiedzUsuń