niedziela, 13 stycznia 2013

Ciekawostki o Zaynie ♥

No hej wszystkim.. Pewnie niektórzy z was już śpią..Ale ja jak zwykle nie. 
Taka moja natura.. xD
Dzisiaj ciekawostki o ostatnim z chłopaków.. A mianowicie Zaynie.. Kasia napisała co u nich słychać więc na ten temat nie ma więcej informacji.. Dlatego ja postanowiłam dokończyć moje zadanie..

A więc do roboty ;)


  • Zayn zazwyczaj na śniadanie je płatki
  • Liam: Kiedy Zayn jest zmęczony, nie ma znaczenia kim jesteś, on automatycznie zaśnie na twoim ramieniu  
  • Czas jest najcenniejszym darem jaki możesz komuś dać, ponieważ jest częścią twojego życia która nigdy nie wróci - Zayn ( Rozumiem, dlaczego Perrie go kocha <3 )
  • Raz Zayn'owi śniło się że żenił się z Megan Fox . Gdy sie obudził zrozumiał że chce mieć piękną dziewczynę, a nie seksowną
  • Zayn: naprawdę nie lubię czytać. Jedyną rzeczą jaką czytam z uśmiechem to wiadomości przysyłane mi od fanów.( To najważniejsze :D )
  • Lubi nosić make-up nawet jeśli chłopcy nie mają żadnej sesji, koncertu czy wywiadu
  • Zayn powiedział że wśród kobiet ceni inteligencje,
  • Zayn umówił się kiedyś na trzy randki tego samego dnia( Nie ładnie Malik xD )
  • Zayn lubi dziewczyny ze średnim biustem, długimi nogami i tyłkiem z tzw. "dobrej firmy".
  • Twierdzi że jest pieszczotliwym typem faceta ( Zgadzam się z tym xx )
  • Czasem gdy Zayn jest pijany potrafi być agresywny
  • Zayn nie chce poślubić modelki, woli normalne dziewczyny albo jakąś fankę
  • Zayn: Jestem największym zazdrośnikiem na świecie! Kiedy jestem ze swoją dziewczyną, zawsze ją całuję, więc wszyscy wiedzą, że jest moja. ( Perrie wiedz, że wszystkie fanki ci zazdroszczą :D )
  • Zayn: Kiedyś obudziłem się i Louis był w moim pokoju… nagi ( Wolę nie wiedzieć co tam robił xD )
  • Lubię dziewczyny, które wiedzą czego chcą. – Zayn.
  • Zayn zawsze gubi swój paszport. Raz nawet zgubił go w samolocie
  • Zayna ulubiony zapachem u dziewczyny jest wanilia
  • Boi się klaunów.
  • Zayn ma zwyczaj gryzienia dolnej wargi
  • Zayn pali papierosy , ale próbuje to rzucić , bo wie , że fani tego nie lubią ( Liczą się chęci, prawda? )
  • Idealna randka dla Zayna to romantyczny obiad i długa rozmowa
  • Dla Zayna idealny pocałunek to taki na dachy przy świetle księżyca ( Uwielbiam romantycznych chłopaków.. )
  • Zayn boi się wody , ale jakby jego dziewczyna by się topiła to by za nią wskoczył
  • Zayn w wieku 8 lat napisał pierwszy list miłosny
  • Zayn uwielbia buty z Nike
  • Gdyby Zayn był dziewczyną na randkę poszedłby z Louisem , ale zdecydowanie poślubiłby Liama
  • Zayn nienawidzi gdy Niall śpiewa głosem operowym .Pewnego ranka kiedy zaczął to robić uderzył go w twarz ( Haha chciałabym usłyszeć Nialla xD )
  • Lekarz powiedział do Zayna, że przez dwa tygodnie ma nie podnosić nic ciężkiego, a Zayn na to: Czyli będę musiał sikać na siedząco.( ... )
  • Reporter: "Co jest tą jedną rzeczą która powoduje uśmiech na twojej twarzy?"* *Zayn: "Gdy rozmawiam z moją siostrą, gdy słyszę jej głos.."
  • Pierwszą osobą do jakiej idzie Zayn, gdy ma problem jest Liam
  • Zayn pierwszy raz pocałował się z Sophie Kirk!
  • Podobno Zayn płakał przez tydzień, gdy dowiedział się, że Mikołaj nie istnieje.
  • Liam: Kiedy Zaynowi się nudzi, zakłada przeciwsłoneczne okulary, idzie do łazienki, staje przed lustrem i gada z mydłem
  • Zayn czasem gdy się nudzi, wpisuje swoje imię w google i przegląda stronki.
  • Zayn przebijał jedno ucho siedem razy.
  • Ma koszulkę z napisem "please turn me on" tzn. proszę podniecaj mnie.
  • Najsłodszą rzeczą jaką zrobił Zayn, było kupienie swojej siostrze bilety na koncert Justina Biebera.    ( Ja chciałabym od mojego brata dostać bilet na koncert.... 1D ! )
  • Zayn może podrywać dziewczynę ale jeśli odbywa się to przed kamerami to robi się nieśmiały.
  • Jedna rzecz bez której nie potrafiliby żyć.* Zayn : Telefon.
  • To nie ma brzmieć głupio, ale byłem popularny w szkole. Byłem trochę bad boy'em, wiesz zrobić bałagan i się śmiać z tego. - Zayn
  • Zayn : Chcę włosy Harry'ego, pośladki Louisa, oczy Nialla i śmiech Liama. Niall : Chcesz być jak Ken.
  • Zayn ma inne motto życiowe każdego dnia.
  • Zayn: Lubię dziewczyny, które noszą kapelusze.
  • Zayn kupił samochód za 32 tysiące funtów. Podobno dla swojego ojca.
  • Gdy Zayn był mały, był maniakiem komiksów. Zbierał je.
  • Zayn kupił buty za 300 dolarów, ale siedzą w szafie bo boi się je nosić. ( Ja bym potem miała wyrzuty sumienia xD )
  • Zayn powiedział że w walentynki będzie walentynką dla każdego kto jej nie ma. ( Czyli na pewno moją )
  • Zayn ma koszulkę z napisem 'Podnieć mnie' 
  • Zayn zawsze przynosi dziewczynie kwiaty, kiedy idzie na randkę. 
  •  Zayn uwielbia markę Gucci i wydaje na torby od Gucci'ego dużo pieniędzy 
  • Miłość jest wtedy gdy jesteś przy kimś i on lub oni sprawia lub sprawiają, że jesteś szczęśliwy ~ Zayn

To są wszystkie najciekawsze ciekawostki o Zaynie.. Mam nadzieję, że dzięki mnie dowiedzieliście się czegoś więcej o swoich idolach...
 Dobranoc <3

18 komentarzy:

  1. heh. ja wiedziałam wszystko. Uwielbiam Zayna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No to gratuluje..:D Jesteś 100% Directionerką <3

    OdpowiedzUsuń
  3. `Lekarz powiedział do Zayna, że przez dwa tygodnie ma nie podnosić nic ciężkiego, a Zayn na to: Czyli będę musiał sikać na siedząco.` - Mrrrr. XDD Padłam, ze śmiechu <3 XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham go <33

    OdpowiedzUsuń
  5. wiedziałam wszystko on jest supeeer zazdroszcze prerrie choc jej nie nawidze

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh.... te ciekawostki są super!!! (głupio mi że dopiero teraz na to weszłam) I LOVE ZAYANA !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Zayna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ciekawostki ; D ! Brawo, stworzyć takie arcy dzieło ^^ Tak jak i reszta kocham Zayna, ale jednak baaardziej niż wy wszyscy hehe ♥ !

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Zayna ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ i Jego głos... :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zayn jesteś mój na zawsze ;**
    Heh taaak będe cię podniecać Zayn !!! ;**
    Kocha cie Zayn i wszystkie directionerki ;|**
    Pozdrawiam
    by; Directioner

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham 1D!!! Ale nie mozecie mowic, ze nienawidzice Perrie bo zeni sie z Zaynem. Nic takiego Wam nie zrobila. A jak juz to mozevie miec nadzieje, ze Zayn szybko sie rozstanie z Perrie bo zwiazki gwiazd nie trfaja dlugo. Mozecie jej tylko pozazdroscic ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham Zayna tak bardzo podoBA MI SIE to jego zaczesanir kolczyk i wgl AWWWW
    Pozdrowienia dla wszystkich directioners<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam gdzieś że Perrieto tylko dobra kumpela dla Zayna i że szuka prawdziwej miłości takiej od pierwszego wejrzenia :) kocham Zeyna <3

    OdpowiedzUsuń