środa, 2 stycznia 2013

Ciekawostki o Louisie ♥

Okey..Dzisiaj są ciekawostki o Louisie. Pod ostatnim postem został dodany tylko jeden komentarz.. Bardzo za niego dziękuje <3 Ale chciałabym żeby było ich więcej, bo chce znać wasze opinie, wybory itd. Mam nadzieję, że się rozkręcicie.. :D
Tak jak ostatnio proszę o głosowanie na jednego z pozostałych już chłopaków. 
Macie już tylko  do wyboru Zayna, Liama lub Harrego  :D



A więc zaczynamy ! 
  • Reporter: Dostałeś jeszcze jakieś inne prezenty na święta? Louis: Dostałem nadmuchiwany kostium penisa.
  • Louis szuka ostrej dziewczyny
  • Louis twierdzi, że jego humor jest dosyć irytujący, ale gdy popełni gafę, szybko przeprasza
  • Kiedy Louis naoglądał się filmów o wampirach, zaczął kąsać Harrego po szyi, co stało się po pewnym czasie uciążliwe          ( Louis ty i ta twoja wyobraźnia xD )
  • Louis fantazjuje o Natalie Portman
  • Zawsze bądź miłym dla ludzi, nawet jeśli dla ciebie są źli. Pokaż, że nie jesteś jak oni. ~ Louis
  • Louis w 1/8 jest Belgiem
  • Twoje największe marzenie? Louis : Żeby Kevin wrócił.
  • Myślę, że przez jeden dzień chciałbym być Harry'm, ponieważ chciałbym mieć kręcone włosy. ~ Louis
  • D: Kto jest najbardziej leniwy w zespole? Zayn, Niall, Liam, Harry: Louis. Louis: CO?!Louis: Kiedyś byłem taką trochę dziewicą z nożem, ale teraz mogę nazywać siebie „pro”!( Hahaha ! To mnie rozwaliło )
  • Gdyby Louis był dziewczyną,  w dzień umawiałby się z Zaynem, a w nocy z Harrym ( Hu hu ! :D Byłoby ciekawie xD )
  • Louis: Moi rodzice mówili mi, że jestem idealny, ale potem spotkali resztę chłopaków
  • Ulubionym rodzajem kanapki Louisa jest kanapka z krewetkowym majonezem i krewetkowymi chipsami
  • Louis był piosenkarzem w zespole ' The Rouge '
  • Louis : Jestem prawdziwym mamisynkiem
  • Tapetą w telefonie Louisa jest jego zdjęcie z Eleanor ( Ooo<3 )
  • Louis nie lubi fasolki po bretońsku ( Ja też tego nie lubię Ugh! )
  • Louis śpiewał kiedyś do Harrego : ' Nie chcesz, żeby twoja dziewczyna była taka gorąca jak ja ? '
  • Louis : Marze o tym, żeby zrobić imprezę nad basenem dla wszystkich fanów! ( Tak to bardzo dobry pomysł ! )
  • Louis lubi gdy dziewczyna nosi okulary. Nie ważne czy sztuczne czy prawdziwe, czy ma naprawdę wadę wzroku czy nie.  
  • Louis: Mam zdjęcie moje i Harrego na stoliku nocnym
  • Louis: Kiedy wyszliśmy coś zjeść z dziewczynami z teledysku ' WMYB ' puściłem bąka !
  • Co będzie jeśli zakochasz się w fanie ? Louis: Już zakochałem się we wszystkich!
  • Gdy byli na zakupach, Lou włożył do tylnej kieszeni spodni Harrego niewykorzystaną cenę z kodem, aby włączył się alarm. ( Haha Louis ty i te twoje pomysły ! :D ) 
  • Ze wszystkich chłopaków najbardziej marzę o Harrym i Niallu." ~ Louis Tomlinson( Ja o Niallu <3 )
  • "Co przyciąga was najbardziej do dziewczyn?" Louis: "PIERSI!
  • Jak radzisz sobie po zerwaniu? Louis: Jem czekoladę
  • Louis ubezpieczył swój tyłek na 8000 dolarów
  • "Jego włosy muszą być perfekcyjne zanim wyjdziemy na scenę, nigdy nie widziałem nikogo kto używa tyle lakieru do włosów" - Harry
  • Louis twierdzi że dziewczyny z mocnym akcentem są atrakcyjne
  • Louis lubi gdy dziewczyna jest "przylepna" i lubi się tulić
  • "Zawsze myślałem, że będę młodym ojcem, ale teraz wiem, że chcę zostać nim w wieku 27 lat". - Louis
  • Blondynki czy brunetki? Zayn : Wszystkie. Harry : Brunetki z ładnym uśmiechem. Louis : Harry
  • Czego nie lubicie co robią fani? Zayn : Nie jest fajne, gdy dotykają twoich włosów. Niall : Albo tyłka. Louis : To okej
  • Co byś zrobił gdybyś przez jeden dzień był dziewczyną? Louis : Stanął przed lustrem i ściągnął ubrania 
  • "Możesz mnie obrazić, ale nie masz prawa obrażać naszych fanów." - Louis
  • Gdybyś mógł zmienić swoje imię to na jakie? Louis : Norris
  • Louis zawsze na powitanie klepie Harrego po tyłku
  • Louis uważa, że "nieład" na głowie dziewczyny jest piękny
  • Lou mówi, że ciało Zayn'a jest gorące ( Nie wątpie :D )
  • Jestem sfrustrowany, bo wolałbym grać trudnego do zdobycia, ale za bardzo lubię dziewczyny. ~ Louis
  • Louis mówi, że jest złym kucharzem, ale nadal zamierza gotować dla swojej dziewczyny
  • Gdy Louis był młodszy, próbował utopić swoje złote rybki.
  • Louis: Nigdy nie ubieram skarpetek, i moje stopy zawsze śmierdzą!
  • Louis mówi że nie mógłby być artystą solowym
  • "Kiedyś z samego rana Louis poszedł na basen, gdy wrócił pierwsze co zrobił, to rzucił mokrymi bokserkami w twarz śpiącego Nialla."-Harry.
  • Louis bardzo dba o rodzinę. Wysyła do domu pieniądze na opłacenie szkoły swoich sióstr
  • Louis zaczyna głuchnąć na prawe ucho z powodu krzyków fanów.  
  • Kiedy Eleanor i ja kłócimy się..daje jej wygrać...jej uśmiech sprawia,jak bym ja tez wygrał :D" - Louis ( Oni są idealną parą  koniec kropka! :D )
  • Louis zawsze chodził z mamą do szpitala i pomagał jej pilnować dzieci. 
  • Raz Louis poszedł do kina na film, nie wiedział jednak że film jest w 3D i po filmie zgłosił kierownikowi kina że obraz był rozmyty. 
  • Woli całowanie od przytulania 
  • Uwielbia serowy makaron, zawsze prosi Harrego żeby mu go przygotował. 
  • Raz zobaczył że Harry i jego dziewczyna rozbierają się w pokoju, więc postanowił zepsuć im tą chwilę. Wszedł, zawołał: Halo! i uciekł. 
  • Louis chciałby kiedyś wydać hit znany nawet na innej planecie. 
  • Louis niema kuzynów. 
  • Jego ulubione słowo to: „boobs” czyli piersi.

Pamiętajcie zostawiać komentarze. To dla was tu jesteśmy ! <3
To ja zmykam. Pa ♥

21 komentarzy:

  1. Bardzo Fajnie napisane . ! Jeśli coś o nim napiszesz to ja zawsze będę czytała . ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale on jest śmieszny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale on jest naprawdę śmieszny!:)
    Kocham Go.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tu ich nie kochać ? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ich a on jst megggga śmieszny

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahahahahahaha on jest świetny ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobiło mnie to z tymi rybkami<3hahhahaha

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo o moim mezu napisala :*

    OdpowiedzUsuń
  10. jak nie masz dziewczyny to super bo ja cię kocham ubustwiam chce cię by mogła z tobą iść do łóżka ja cię pragnę xd

    OdpowiedzUsuń
  11. zróbcię sobie takie zdięcie zespołowe nago

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje kochanie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Awwww ten Louu <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Spadłam z krzesła jak to czytałam on jest taki słodki ^^

    OdpowiedzUsuń