poniedziałek, 14 stycznia 2013

All ; d

Heeeejka wszystkim ! ♥

Dawno mnie tu nie było bo brak czasu -,-  Przez najbliższy tydzień też mnie nie bd bo wyjeżdżam do siostry. Ew, Kasia bardzo was przepraszam. Obiecuje, że jak wrócę to wszystko nadrobię ♥


Teraz do rzeczy :

-Nasz Horan zdał na prawko ! Gratulacje Niall  ♥














 - W ubiegłym roku "One Direction" miało 58.3mln wyników wyszukiwań w Google, dziś ta liczba urosła do 695mln. 1DPL Wooow ! xd

- Youtube TOP 100:
 12  miejsce  - Little Things
 14  miejsce  - Live While We're Young
 18  miejsce  - What Makes You Beautiful
  22 miejsce  - One Thing 1DPL

-Według E! Nasi chłopcy zajmują 6 miejsce na liście 15 najseksowniejszych boybandów ; dd



- Słuchajcie jak już Ew. pisała nasi chłopcy są w Afryce najprawdopodobniej  stamtąd polecą od razu do Tokio  .  Aha i jeszcze   chciałam tylko powiedzieć ,że jesteśmy z was cholernie dumne ♥ Wyobrażam sb jak te dzieciaki w tej Afryce są teraz szczęśliwe . Uwielbiam was chłopcy : ))


-Fanka: Jesteś najsłodszą rzeczą ever!
Niall: Nie, ty jesteś !  I jak go tu nie kochać  ? Słoodziak ♥

-Niall uważa, że Take Me Home jest albumem wyjątkowym, bo mieli bardzo duży wkład w jego tworzenie! 1DPL

-Perrie lubi każdy tatuaż Zayn'a , mówi że każdy z nich jest wyjątkowy : )

-Louis kiedyś  próbował uderzyć Liam’a  łyżką, tylko po to żeby zobaczyć jego reakcję. Aha Tomlinson xd

-Do 4 roku życia Liam spędzał każdy dzień w szpitalu . Ojj

-Harry, Louis i Zayn kibicują Manchester United, Niall Derby Country a Liam West Brom.



- Danielle ma dwa T-shirty z 1D i bluzę na której napis mówi: Kocham 1D. Teeeż chcę taką !  ;c

-Harry uważa, że to słodkie kiedy dziewczyny noszą za duże koszulki piłkarskie. Ooo tak uwielbiam za duże koszulki ♥

-Fanki zawsze mówią mi, że jestem piękny, ale nikt nigdy nie będzie tak piękny jak one"-Niall. ♥



- Gemma: Harry jest wciąż moim małym bratem, ale zawsze wiedziałam, że te loki będą sławne. Hahhahaha

-Zayn:- Liam jest człowiekiem, który nigdy nie będzie nikogo darzył nienawiścią



- "Świata bez dziewczyn, nie można nazwać światem" ~ Harry



- Niall i Harry często wpadają razem w kłopoty.



- Kiedyś Louis zamknął mnie w szafie, bo zapytałem fankę czy się ze mną umówi i on poszedł na moją randkę. ~ Harry Zawsze spooko xd

-Dobry uśmiech mnie zabija. To pierwsza rzecz, którą zauważam u dziewczyny. ~ Harry



- Louis ukradł posąg gęsi z hotelu w Szwecji. „To był pierwszy raz gdy poczułem coś do zwierzęcia. Rozwaliło mnie to xd



 Ostatnio mało informacji jest o naszych chłopcach ale w zamian to macie kilka fajnych fotek : 

  Najsłodszy Irlandczyk na Ziemi : D 



Bo oni są stworzeni dla sb ♥









I jak tu ich nie kochać ? No właśnie : nie da się ♥
 




Okey na dzisiaj koniec . Do zobaczenia kochani ♥


1 komentarz:

  1. słodko kochm ich najbardziej ze wszystkich zespołów a justin biber niema nic do gadania ponieważ justin biber gdy miął występ to uciek fankom tylnymi dziwiami a one nawet wykupiły pokuj w hotelu w którym przebywał gdy fanki się o tym dowiedziały to już na pewno go nienawidzą a pomyśl sobbie że ty tam byłś dlatego kocham one direction bo oni myślą o fankach a nie o sławie jak justin bieber

    OdpowiedzUsuń