niedziela, 27 stycznia 2013

Gala i inne :D


Gala NRJ Awards

 1. Chłopcy wygrali w dwóch kategoriach :
  • Najlepsza Międzynarodowa Grupa
  • Best Digital Moment (dodatkowa)


2. Filmiki : 


3. Zdjęcia:
  • Czerwony dywan
 










Resztę zdjęć znajdziecie tutaj: NRJ Music Awards 2013
Ps. Przepraszam, że ich tutaj nie wstawię, ale jest ich strasznie dużo, a po drugie muszę iść się uczyć na sprawdzian :/



Reszta

1. Chłopcy wrócili już do Londynu i mają wolnee :)
  • Haary jest w Szkocji - Glasgow. Pojechał by odwiedzić swoich znajomych :D


Ale chwila on ma przyjaciół w Glasgow.. ?! To jest niedaleko Edynburga, a tam mieszka moja ciocia. ! :D
Huhu ja i ten mój zapłon xD 



A tutaj Harry z prezenterem telewizyjnym Stephenem Mulhern
 
  • Niall za to spędza dzisiaj dzień przed telewizorem oglądają mecze.. Boże tez bym tak chciała..;(



2. One Direction w dzisiejszym Teleexpresie - http://www.youtube.com/watch?v=pbA0aEeWVBc&feature=youtu.be
Słyszeliście jak ten facet wymawiał ich nazwiska?! xD Ten jego 
akcent.. Śmiałam się jak głupia, ale na początku mnie wcięło i nie wiedziałam o co mu chodzi. xD



3. Daybreak -  wywiad z sobowtórem Hazzy - http://youtu.be/u0EvKkroWpY




4. Danielle podczas występu w XFactor 





5. Niall w drodze na lotnisko.. Boże on nawet rano wygląda obłędnie <3





6. Tatuaż Louisa. - Czy nie jest on czasem za duży?





7. Na koniec macie parodie ' Kiss You ' - youtube.com/watch?v=tr3ZUGZJcHs&feature=youtube_gdata_player


No to lecę się uczyć..
Pa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz